کد مطلب: 171427
رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل:
7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است
تاریخ انتشار : 1395/10/29
نمایش : 1141
قربانعلي بهرامي با بيان اينکه تعداد 27 مدرسه شهرستان اردل عمربالاي 25 سال دارند گفت: 7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است.














به گزارش هفت چشمه، قربانعلي بهرامي رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل در جشنواره خيرين مدرسه ساز  اين شهرستان که با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در نمازخانه آموزش پرورش برگزار شد گفت: صحبت از شخصيت خيرين يعني صحبت از علم و دانش و تربيت و شرافت ايراني و امروز مردم شهرستان  اردل اين کار خدا پسندانه را به نحوه احسن انجام مي دهند.
بهرامي با  اشاره به آمار مدارس خيري ساخته شده و در حال ساخت اين شهرستان از خدمت نيک وماندگار خيرين حاضر وغايب تقدير وتشکر نمود.

وي  با بيان اينکه با بيان اينکه تعداد 27 مدرسه  شهرستان اردل عمربالاي 25 سال دارند گفت: 7 مدرسه شهرستان اردل نيازمند بازسازي و مقاوم سازي است.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل بيان کرد: هر فردي به هرنوعي و هرميزاني که ميتواند در امر مدرسه سازي ، مدرسه داري و مدرسه ياري کمکي به آموزش وپرورش کند، خير محسوب ميشود و خدمت او نزد خالق ومخلوق ماندگارمي ماند.
در ادامه حجت الاسلام موسي  سلمان پور امام جمعه شهر اردل با بيان آيه شريفه اي از قرآن مدرسه سازي را عملي نيکو وماندگار دانست و از جمله اعمالي ست که باقيات صالحات محسوب ميشود.

سلمان پوربا تاکيد بر اهميت و جايگاه دانش و علم‌آموزي در جامعه و لزوم تلاش براي تقويت زيرساخت‌هاي اين بخش گفت: خيرين مدرسه‌ساز انسان‌هاي بزرگي هستند که در راستاي فراهم کردن محيط رشد علم و دانش اموال خود را صرف مي‌کنند و به همين سبب اين اقدام خيرين مورد احترام همگان در جامعه است
 مهندس بيژن حيدري مدير کل نوسازي مدارس استان چهارمحال وبختياري دراين جلسه نيز ضمن تشکر فراوان از کمکهاي خيرين محترم ، تلاش مديرکل محترم براي خدمت هرچه بهتروبيشتر به مناطق محروم ،برگزاري اينگونه جلسات توسط مناطق وهمکاري فرمانداران را گامي موثر در راه جذب کمکهاي خيرين محترم دانست.

حيدري علت پيشرفت برخي کشورها در زمينه هاي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي ، ورزشي و ساير مسايل را توجه ويژه آن کشورها به امر آموزش عنوان کردو اظهار نمود در کشور ما نيز جهت پيشرفت همه جانبه بايد مسئولين توجه ويژه به امر آموزش و سرمايه گذاري در امر آموزش داشته باشند تا بتوانيم در همه ي زمينه ها پيشرفت کنيم.
 
حيدري با بيان اينکه سهم بودجه آموزش وپرورش از سهم بودجه عمومي کل کشور کم است افزود: بسياري از مدارس ، سالنها و نمازخانه هاي کنوني ما حاصل کمکهاي خيرين محترم مي باشد.

مدير کل نوسازي  مدارس استان چهارمحال وبختياري بيان کرد: بعد از انقلاب حدود 550 هزار کلاس در غالب 112 هزار مدرسه ساخته شده که تعداد زيادي ( يک سوم ) از آنها بعلت قدمت بالا فرسوده ميباشند ونياز به بازسازي دارند و بودجه مد نظر براي آموزش وپرورش پاسخگو نيست و همچنان دست خيرين و نيکوکاران را به گرمي ميفشاريم تا همچنان ياري رسان ما باشند.
در پايان اين جلسه محمد نوذري فرماندار  شهرستان اردل ضمن تشکر فراوان از خيرين داخل وخارج کشور که با کمکهاي خود به فرزندان اين مرز و بوم موجب پيشرفت جامعه ميشوند ، عمل نيک اين افراد را باقيات صالحات و معامله با خداوند دانست.

نوذري با تجليل از اين اقدام و عمل خداپسندانه خيرين خاطرنشان کرد: اين کار نيک و معنوي و فرهنگي خيرين همواره در طول تاريخ ماندگار خواهد بود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg