کد مطلب: 171432
7 ترفند جادويي براي آنکه 7 روزه يک زبان جديد را ياد بگيريد
تاریخ انتشار : 1395/10/29 12:12:18
نمایش : 1842
با اجراي روش هاي جادويي زير مي توانيد زبان مورد علاقه خود را در طي يک هفته مانند زبان مادري به خوبي فرا بگيريد.















به گزارش هفت چشمه به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  افرادي که به خاطر شغل شان مجبور به سفر به کشورهاي مختلف دنيا هستند با چالشي به نام آشنا نبودن با زبان بين المللي روبرو هستند که در زير روشي به شما معرفي مي شود که در آن با مطالعه زبان در طي هشت ساعت در روز و به مدت يک هفته بتوانيد به راحتي هرچه تمام تر زبان کشور مقصد و مورد دلخواه خود را فرا بگيريد.

در اين رابطه ميکل يولدن طراح اين روش آموزش زبان در اين رابطه مي گويد: براي آموزش زبان هاي مختلف دنيا با به کار بردن هفت روش زير در فضايي آرام و به دور از هياهو به هدف تان برسيد.

1- معين کردن هدف تان از ياد گيري زبان
براي فراگيري زبان بايد از همان ابتدا هدفتان را مشخص کنيد تا سريع تر زبان کشور مورد نظر را به سرعت ياد بگيريد.

2-  نوشتن لغات بر روي وسايل خانه
براي يادگيري سريع تر زبان بايد لغات زبان جديد را بر روي وسايل خانه و يا محيط کار نوشت تا يادگيري زبان شما تقويت شود و اين عمل سبب مي شود که انسان در محيط قرار بگيرد که در اين صورت مجبور به يادگيري زبان به صورت ناخودآگاه مي شود.

3-  پيدا کردن يک هم خانه با زبان مورد نظر
اگر انسان بتواند يک هم خانه و يا همکار خارجي پيدا کند در اثر معاشرت و گفت و گو با آن سرعت يادگيري زبان فرد به طرز شگفت انگيزي افزايش پيدا مي کند.

4-  ايجاد انگيزه در فرد
اگر افراد براي رسيدن به هدف تان تعاملات زندگي را با آن درگير کنيد و در استفاده از واژگان روزمره زندگي از لغات زبان مورد نظر استفاده کنيد بر چالش آشنا نبودن به زبان مورد دلخواه به سرعت چيره شويد.

5-  خوردن زبان مورد نظر
افراد مي توانند با مصرف مواد غذايي مخصوص کشور مورد نظر و مطالعه مواد تشکيل شده آن و همچين تاريخ توليد و انقضا کمک بزرگي به فراگيري زبان مورد دلخواه خود مي شود و اين کار سبب مي شود ذهن نسبت به لغات زبان جديد بيشتر آماده شود و با واژگان آن انس پيدا کند.

6- استفاده از اطلاعات فردي در يادگيري زبان
براي اينکه لغات ياد گرفته زبان مورد علاقه در حافظه بلند مدت قرار بگيرد بايد لغات مختلف را با زبان مادري خود مقايسه و از نظر معنا و تعداد واژگان و ديگر ويژگي هاي آن يک رابطه خوبي پيدا کرد و سعي در ايجاد يک نوع شباهت در زبان هاي مختلف ايجاد نمود.

7-  چاشني قرار دادن تنوع در زندگي فردي و اجتماعي
براي فراگيري زبان جديد سعي کنيد تنوع در زندگي فردي خود ايجاد کنيد تا با کاربرد لغات زبان جديد يک حس علاقه و انگيزه دو چنداني در شما ايجاد شود.

گفتني است، براي فراگيري زبان جديد سعي کنيد لغات و واژگان آن را به وسيله ديدن فيلم و گوش دادن موسيقي هاي مورد علاقه خود به کار بگيريد تا زبان را هرچه سريع تر مثل زبان مادري فرابگيريد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg