کد مطلب: 171434
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري
مردمي بودن بسيج مهمترين دليل ورود به حوزه مبارزه با موادمخدر است
تاریخ انتشار : 1395/10/29 13:17:21
نمایش : 1421
دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري گفت: اتفاق بسيار خوبي که رخ داده ورود بسيج به حوزه مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکيل قرارگاه جوادالائمه است چون بسيج، يک ظرفيت مردمي است و اميدواريم با همت و تلاش اين عزيزان توفيقات و اقدامات موثري در اين حوزه باشيم.















به گزارش هفت چشمه، سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر استان در حاشيه جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: مسئوليت اساسي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر پيشگيري است.

وي گفت: اتفاق بسيار خوبي که رخ داده ورود بسيج به حوزه مبارزه با مواد مخدر در قالب تشکيل قرارگاه جوادالائمه است.

مرتضوي با بيان اينکه بسيج، يک ظرفيت مردمي است که اميدواريم با همت و تلاش اين عزيزان توفيقات و اقدامات موثري در اين حوزه باشيم افزود: دومين اقدامي که طي دو ماه گذشته رخ داده آغاز طرح مشارکت اجتماعي دانش آموزان در حوزه کاهش آسيب هاي اجتماعي بوده است.

وي تصريح کرد: نکته اي که در اين دو اتفاق مهم بايد مورد توجه قرار بگيرد توجه به اصل پيشگيري است.

مرتضوي اذعان کرد: بايد تلاش کنيم ظرفيت برنامه هاي پيشگيرانه را در استان تقويت کنيم و اين ميسر نيست مگر با مشارکت و حضور مردم عزيز استان در اين برنامه ها.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: در سنوات و برنامه هاي گذشته به اين موضوع تاکيد شده و مجدا تاکيد مي کنيم که مردم بايد نسبت به حوزه هاي آسيب هاي اجتماعي حساسيت داشته باشند اين حساسيت ها بايد منجر به افزايش آگاهي و بينش شود که انشالله زمينه کاهش آسيب هاي اجتماعي و زمينه کاهش بروز اثرات نامطلوب اين اتفاقات را فراهم کند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg