کد مطلب: 171439
خانم بدنساز بازداشت شد/ تلاش براي دستگيري عاملان اعزام
تاریخ انتشار : 1395/10/30 09:55:35
نمایش : 2354
در پي شکايت و همکاري مسئولان کميته فيتنس فدراسيون ورزش هاي همگاني، فدراسيون پرورش اندام و حراست وزارت ورزش و جوانان خانم بدنساز بازداشت شد.















به گزارش هفت چشمه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پي انتشار خبر بازداشت خانم بدنساز در برخي رسانه ها که دليل دستگيري وي را انتشار عکس هاي نيمه برهنه و همچنين حضور در مسابقات برون مرزي بدنسازي اعلام کرده بودند، با پژمان فزون خواه رئيس کميته فيتنس فدراسيون ورزش هاي همگاني مصاحبه اي انجام داديم.
فزون خواه در اين باره گفت: با وجود اينکه بارها و بارها از سوي کميته فيتنس فدراسيون ورزش هاي همگاني و فدراسيون پرورش اندام صراحتا اعلام شده است به خاطر مسائل شرعي و قانوني، بانوان اجازه هيچ فعاليتي در مسابقات بدنسازي و فيتنس و زيرگروه آن را ندارند و شرکت در اين قبيل مسابقات از طرف کشور جمهوري اسلامي ايران غيرقانوني است و هيچ کس حق ندارد به اسم کشور ما در اين رقابت ها شرکت کند، اما طبق اخبار و اسنادي که به دست ما رسيد متوجه شديم که برخي از بانوان كشورمان تخلفاتي در اين زمينه داشته‌اند و در مسابقات برون مرزي شرکت کرده اند.

وي ادامه داد: بر همين اساس و بر حسب وظيفه و مسئوليتي که داشتم گزارش کاملي از حضور برخي از بانوان در اين مسابقات را و همچنين عکس هاي نيمه برهنه منتشر شده از اين افراد در خارج و داخل کشور را به حراست فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان ارائه دادم.

طي نامه ها و گزارشاتي که به حراست وزارت ورزش و جوانان ارائه کرديم خواستار شديم تا به منظور جلوگيري از اشاعه اين رفتار هرچه زودتر اقدام شود. زيرا علاوه بر شرکت در اين مسابقات که غيرقانوني است، انتشار عکس هاي نيمه برهنه و همچنين فيلم هاي تمريني مختلط در صفحات مجازي رواج پيدا کرده است که البته نه تنها بايد اين خانم هاي بدنساز بازداشت شوند بلکه عاملاني که شرايط اعزام و حضور اين افراد در مسابقات را فراهم کردند هم بايد شناسايي و به جرم آنان نيز رسيدگي شود.

لازم است بدانيد که براي حضور در مسابقات خارجي يا بايد پاسپورتي به جز کشور ايران داشته باشند يا اينکه از کشور ايران مجوز و معرفي نامه به مسئول برگزاري مسابقات ارائه دهند که از آنجاييکه اين خانم ها از طريق معرفي نامه به اين رقابت ها اعزام شده اند پس ظاهرا فردي که مسئوليتي در يکي از فدراسيون هاي ورزشي کشورمان را دارد براي اين بانوان معرفي نامه تهيه کرده است که به طور حتم بايد اين افراد نيز شناسايي و به جرمشان رسيدگي شود.

رئيس کميته فيتنس فدراسيون ورزش هاي همگاني تاکيد کرد: تاکنون اسامي سه نفر از اين خانم هايي که اقدام به شرکت در مسابقات خارجي بدنسازي و يا فيتنس و شاخه هاي مختلف آن کرده اند را به حراست فدراسيون ورزش هاي همگاني و فدراسيون بدنسازي و وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ايم که تاکنون فقط يکي از اين خانم ها (م) که جرم وي انتشار عکس هاي نيمه برهنه و همچنين فيلم هاي تمريني مختلط و اقدام به شرکت در مسابقات در روسيه بوده، دو روز پيش دستگير شده است. طبق صحبت هايي که با قاضي پرونده داشتم قرار است به زودي افراد ديگري نيز که از آنان شکايت شده است به همراه عاملان اعزام اين افراد بازداشت شوند.

فزون خواه در پايان گفت: اميدوارم اين روند بازداشت مجرمان ادامه پيداکند زيرا متاسفانه در کشور هنوز ارگاني مسئوليت برخورد با اين نوع اعزام ها را برعهده نگرفته است و چندوقتي است که شاهد به وجود آمدن برخي حاشيه ها هستيم.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg