کد مطلب: 171675
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري:
با هنجارشکنان در چهارشبه‌سوري با قاطعيت برخورد مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/12/22 13:18:40
نمایش : 1668
فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري گفت: نيروي انتظامي استان آمادگي کامل براي برخورد قاطع با افرادي که قصد هنجارشکني در چهارشنبه آخر سال دارند و آرامش مردم را بهم مي‌ريزند دارد همچنين با راننده‌هاي هنجارشکن در اين روز برخورد و خودروي اين رانندگان تا پايان تعطيلات توقيف و در پارکينگ نگه داشته مي‌شود.















به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري در نشست با اصحاب رسانه ضمن عرض تبريک به مناسبت ۲۲ اسفند روز شهدا و تکريم از مادران و همسران شهدا، ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسيدن عيد نوروز اظهار کرد: نيروي انتظامي در راستاي وظيفه ذاتيش در سال جاري در حوزه‌هاي مختلف موفقيت‌هايي داشته است.

وي کسب همه اين موفقيت‌ها توسط نيروي انتظامي استان را به دليل همکاري مردم، همراهي رسانه‌ها و مسئولان با نيروي انتظامي و فعاليت شبانه‌روزي تلاشگران در نيروي انتظامي عنوان و يادآور شد: اولويت کاري نيروي انتظامي در ورود به صحنه و جلوگيري از وقوع جرم که کاري هميشگي و مستمر است و تعطيلي‌بردار نيست.

سردار غلامزاده با اشاره به نزديکي به چهارشنبه‌سوري افزود: در اين ايام ۲۲ هزار و ۹۰۰ عدد مواد محترقه و آتش‌زا که براي مردم در چهارشنبه آخر سال خطرآفرين بود کشف و ضبط شده است.

فرمانده نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه چهارشنبه آخر سال به‌عنوان مساله‌اي است که از ديرباز وجود داشته ولي در برهه‌اي از زمان از مسير اصلي خود منحرف شده و همراه با خطراتي براي افراد شده است ادامه داد: نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري با شادي سالم مردم در چهارشنبه‌سوري مخالفتي ندارد و با مردم همراه است.

وي تاکيد کرد: جشن‌ها در شب چهارشنبه‌سوري بايد به سمت تفريح‌هاي محله‌محور پيش رفته، هرکس در محله و کوچه خود برنامه‌هاي مربوط به اين شب را برگزار کند و براي ديگران در محله‌هاي ديگر مزاحمت ايجاد نکند.

سردار غلامزاده گفت: نيروي انتظامي استان آمادگي کامل براي برخورد قاطع با افرادي که قصد هنجارشکني در چهارشنبه آخر سال دارند و آرامش مردم را بهم مي‌ريزند دارد همچنين با راننده‌هاي هنجارشکن در اين روز برخورد و خودروي اين رانندگان تا پايان تعطيلات توقيف و در پارکينگ نگه داشته مي‌شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۶ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg