کد مطلب: 171698
تزيين دلها با انس معنوي شهدا و امامزادگان در اردل
تاریخ انتشار : 1396/01/01
نمایش : 2192
مردم ولايتمدار شهرستان اردل شروع سال جديد را با معنويت شهدا و امامزادگان آذين بستند.














به گزارش هفت چشمه، سنت حسنه‌ حضور مردم به هنگام تحويل سال در کنار قبور مطهر شهدا و آستان مقدس امامزادگان حرکتي ارزشمند و پسنديده است که از نخستين سال‌هاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در کشورمان رايج بوده است. 

مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان اردل  لحظه سال تحويل امسال نيز طبق ساليان گذشته آيين تحويل سال نو را طبق يک سنت ديرينه با حضور در مزار شهداي دوران انقلاب اسلامي و هشت سال جنگ تحميلي و جوار امامزادگان عزيز، حليمه خاتون،شاه البرز و سيدنورالدين (عليه السلام) آغاز کردند.
در نخستين لحظات آغازين سال جديد، گلزار شهدا و امامزادگان عزيز، حليمه خاتون،شاه البرز و سيدنورالدين (عليه السلام) مملو از جمعيتي شد كه با دعا و نيايش به درگاه خداوند متعال و با قرائت 'يا مقلب القلوب والابصار، يا مدبر اليل والنهار، يا محول الحول والاحوال، حول حالنا الي احسن الحال'، به استقبال سال نو رفتند.
در اين آيين بسياري از شهروندان  اردلي  به همراه مسافرين نوروزي با حضور در آستان مقدس ابتداي سال را با معنويت آغاز کرده تا بنا بر اعتقاد و باورهايشان سالي پر از موفقيت و سربلندي داشته باشند.
مردم در تحويل سال نو در اماکن مقدس مانند گلزار شهدا حضور مي‌يابند که اين حضورشان نشان مي‌دهد که همچنان آنها با تأسي از شهدا در مقابل زياده‌خواهي، زورگويي و ظلم و ستم دشمنان ايستادند و از ارزش‌هاي اسلام محافظت مي‌کنند. 
ايجاد همدلي، استقامت، اميد، نشاط، شادابي، انگيزه، علاقه و تلاش در تک تک افراد جامعه براي آباداني ايران و ريشه‌کردن دشمنان از اهداف ديگر حضور مردم در تحويل سال نو در گلزار شهداست.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg