کد مطلب: 171766
بعد از دو سال انتظار
پروژه نيمه تمام فاضلاب اردل در آستانه انتخابات دوباره کليد خورد
تاریخ انتشار : 1396/02/02
نمایش : 1165
پروژه فاضلاب شهر اردل نزديک به دوسالي است که نيمه کاره رها شده اما اين روزها که نزديک به انتخابات هستيم شوع به کار کرد که آغار به کار چنين پروژه هايي نه تنها نتيجه اي خوشايند نخواهد داشت بلکه بالعکس باعث ناراحتي مردم و بازي با احساسات آنها مي شود.














به گزارش هفت چشمه، کلنگ پروژه فاضلاب شهر اردل دوسالي که به زمين زده شد و مي توان گفت که پيشرفت 20 درصدي هم نداشته و چند ماه بعد نيمه کاره رها شد که مسئولين استاني و شهرستاني  مشکل  توقف اين پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

اين روزها که در آستانه انتخابات رياست جمهوري هستيم محمد نوذري  فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص  شروع به کار مجدد  پروژه فاضلاب شهر اردل گفت:هدف دولت تدبير پيگيربودن  مطالبات مردمي است که با تلاش مسئولين بودجه اي به مبلغ  20 ميليارد ريال براي ادامه کار پروژه فاضلاب در نظر گرفته شده است.

اما اي کاش فرماندار محترم شهرستان اردل در آستانه انتخابات دنبال عملي شدن وعده هاي خود نبودي و زماني پيگير مطالبات مردمي بود که مردم آن را يک بازي سياسي نخوانند.

سخن آخر " اگر مسئولين با بازي‌هاي سياسي فرصت خدمت کردن به مردم  را از دست دهند، قطعا در درگاه الهي و تاريخ مسئول خواهند بود"

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg