کد مطلب: 171769
آغاز تبليغات جناب روحاني با بيت المال
دومينوي سفرهاي تبليغاتي به چهارمحال و بختياري رسيد
تاریخ انتشار : 1396/02/03 10:46:14
نمایش : 1797
دومينوي سفرهاي تبليغاتي به چهارمحال و بختياري رسيده و استاندار روزگذشته با ورود به بخش باباحيدر رسما سفرهاي تبليغاتي دولت را با هزينه بيت‌المال به همراه ساز و دهل کليد زد، اين در حالي است فارغ از قانون‌گريزي و قانون‌ستيزي مجري قانون در استفاده از امکانات دولتي براي تبليغ، اين حرکات به قدري بي‌سابقه است که نمايشي بودن آن را براحتي مي‌توان فهميد.














 
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ شنيده‌ها حاکي از آن است که جناب استاندار در معيت دکتر کاظمي در برنامه‌اي شاد و مفرح با همراهي يار هميشه همراه در سفرهاي جناب‌شان يعني ساز و دهل از بخش باباحيدر ديدن کردند و گفته مي‌شود اين برنامه با رقص محلي هم همراه بوده و اين نکته که همه اين برنامه‌ها در شب شهادت امام موسي کاظم (ع) برگزار شده جاي تامل دارد.

با ورود حسن روحاني به شيراز، تعداد سفرهاي او به استان‌هاي کشور در فروردين ماه سال ۹۶ و در آستانه انتخابات، به رقم بي‌سابقه هشت سفر رسيد. اين در حالي است که روحاني در مدت مشابه در سال گذشته يعني در فروردين ۹۵، فقط به دو استان سفر کرده بود که يکي از آنها هم به کيش بود اين يعني سفرهاي استاني روحاني بدون در نظر گرفتن سفر سال گذشته به کيش، در فروردين ۹۶ نسبت به فروردين ۹۵، هشت برابر شده است!
 

اما اکنون دومينوي سفرهاي تبليغاتي به چهارمحال و بختياري رسيده و استاندار روز گذشته با ورود به بخش باباحيدر رسما سفرهاي تبليغاتي دولت را با هزينه بيت‌المال به همراه ساز و دهل کليد زد، اين در حالي است فارغ از قانون‌گريزي و قانون‌ستيزي مجري قانون در استفاده از امکانات دولتي براي تبليغ، اين حرکات به قدري بي‌سابقه است که نمايشي بودن آن را براحتي مي‌توان فهميد.
 

از طرفي ديگر استاندار محترم بعد از گذشت چهار سال از زمان سکان‌داري اکنون به ياد رفع مشکلات مردم مناطق محروم افتاده است و به صورت خودجوش و در روزهاي پايان زمامداري جناب‌شان، به همراه برخي مديران و معاونين برنامه استان‌گردي گذاشته‌اند غافل از اينکه بيکاري و کمبودهاي مردم در کنار سوءمديريت و بي‌کفايتي خارج از حد تحمل مديران و نزديکان استاندار آن چنان بر مردم فشار آورده است که ديگر رمقي براي لذت بردن از اين حرکات خيمه شب بازي نمانده است ديگر کام مردمي که فقر و فساد و تبعيض کام‌شان را تلخ کرده است با اين سفرها شيرين نمي‌شود.
 

انتهاي پيام/1028ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg