کد مطلب: 172095
رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختياري:
جوجيتسوکار کوهرنگي نائب قهرمان جهان شد
تاریخ انتشار : 1396/05/09
نمایش : 2573
رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختياري از کسب عنوان نائب قهرماني جوجيتسوکار کوهرنگي استان در مسابقات جهاني جوجيستو در کرواسي خبر داد.
به گزارش هفت چشمه علي کاظمي باباحيدري رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختياري، در گفت و گو با کوهرنگ خبر، اظهار کرد: امير عليخاني رزمي کار کوهرنگي استان با شکست در مقابل حريفي از کشور اوکراين موفق به کسب مدال نقره مسابقات جهاني کرواسي در وزن 92– و در رده سني بزرگسالان شد.

وي افزود: جوجيتسوکار استان پس از پيروزي بر حريفاني از کشورهاي روسيه، سوريه، عراق و کوبا به مرحله نهايي مسابقات رسيد که با توقف مقابل حريف اوکرايني به مقام نائب قهرماني دست يافت.

رئيس هيات ورزش هاي رزمي چهارمحال و بختياري با تبريک موفقيت رزمي کار استان، تصريح کرد: دستاوردهاي ارزشمند ورزشي جوانان استان در عرصه بين الملل بي شک نشان از توانمندي و شايستگي جوانان غيور اين مرز و بوم دارد.

کاظمي باباحيدري افزود: کسب مدال نقره جهان امير عليخاني در رشته جوجيتسو باعث خوشحالي و مسرت است و اين افتخار بزرگ را به پهلوانان و افتخارآفرينان ورزش کشور و ملت شريف ايران و استان تبريک مي گويم.

مسابقات بين المللي جوجيتسو با حضور تيم هايي از 52 کشور جهان چهارم تا دهم مرداد ماه جاري در شهر اسپليت کرواسي در حال برگزاري است.

امير عليخاني گله با 25 سال سن دانشجوي فوق ليسانس مديريت تربيت بدني نائب قهرمان مسابقات آسيايي جوجيتسو، قهرمان پنج دوره مسابقات جوجيتسو ايران و قهرمان جودوي غرب کشور، داراي دان چهار جوجيتسو و دان يک جودو، نماينده و بنيانگذار جوجيتسو در استان چهارمحال وبختياري است.

انتهاي پيام 570ه /610ک
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg