کد مطلب: 172209
واکنش سرلشکر جعفري به سخنان ترامپ
اتهام زني به ايران، زيبنده دولت فاسد و قلدر آمريکا است/ زمان آن رسيده که محاسبات غلط آمريکا را تصحيح کنيم
تاریخ انتشار : 1396/06/29 16:20:38
نمایش : 1548
فرمانده کل سپاه گفت: با شکست هاي پي در پي و خرد کننده اي که آمريکايي‌ها به ويژه در منطقه از ايران دريافت کرده‌اند طبيعي است که سيستم عصبي و انسجام فکري آنها به هم ريخته باشد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر محمدعلي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در واکنش به سخنان سخيف و اتهام زني‌هاي وقاحت‌بار دونالد ترامپ رئيس جمهور امريکا عليه ايران در سازمان ملل متحد با بيان اينکه در حرف هاي ترامپ چيز جديدي وجود نداشت گفت: آنچه تازگي داشت اينکه آمريکا چهره واقعي خود را براي جهانيان آشکار  ساخته و امروز دنيا همان تصويري از آمريکا مشاهده مي‌کند که ايران سال‌هاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع اين تهمت ها به ايران، زيبنده آمريکا و دولت فاسد و قلدر آن است. 

فرمانده کل سپاه افزود: با شکست هاي پي در پي و خرد کننده اي که آمريکايي‌ها به ويژه در منطقه از ايران دريافت کرده‌اند طبيعي است که سيستم عصبي و انسجام فکري آنها به هم ريخته باشد. 

وي با اشاره به اينکه بايد از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعي آمريکا تشکر کرد، گفت: سخنان رئيس جمهور آمريکا نبايد بي جواب بماند و اميدواريم رئيس جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابي و روشنگر چنانکه در شأن ملت ايران است به وي بدهد.

سرلشکر جعفري تأکيد کرد: موضع‌گيري قاطع در مقابل ترامپ تازه آغاز راه است و آنچه اهميت راهبردي دارد اين است که آمريکا پاسخ هاي دردناک تر را در عمل و در رفتار و تصميماتي که ايران ظرف ماه هاي آينده خواهد گرفت، مشاهده کند.

فرمانده کل سپاه در پايان با بيان اينکه زمان آن رسيده است که محاسبات غلط آمريکا را تصحيح کنيم ،گفت: اکنون که ماهيت آمريکا کاملا روشن شده، دولت بايد از همه گزينه هاي خود براي دفاع از منافع ملت ايران استفاده کند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg