کد مطلب: 172214
صبح امروز صورت گرفت:
تجمع مادران و طفلان عاشورايي در همايش شيرخوارگان حسيني اردل
تاریخ انتشار : 1396/06/31
نمایش : 2525
همزمان با سراسر کشور همايش شيرخوارگان حسيني روز جمعه باعزاداري مادران و کودکان خردسال به ياد طفل شهيد کربلا حضرت علي اصغر (ع) در شهر اردل برگزار و مادران در مظلوميت شيرخوار شش ماهه اباعبدالله الحسين (ع) گريستند.
به گزارش هفت چشمه، همايش شيرخوارگان حسيني صبح امروز در نخستين جمعه ماه محرم با حضور عاشقان حسيني در حسينيه حضرت زينب(س) شهر اردل برگزار شد و مهم ترين برهان مظلوميت حماسه ساز کربلا با اشک کودکان شيرخوار به تصوير کشيده شد.

مادران سوگوار با بستن سربندهاي سبز و قرمز رنگ با عنوان 'يا حسين' بر پيشاني شيرخوارگان خود به عزاداري براي سرور و سالار شهيدان ، اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و شهداي کربلا پرداختند.

حضور شمار زيادي از طفلان در آغوش مادران خود و خواندن لالايي به ياد طفل شيرخوار امام حسين (ع) صحنه هايي روحاني به اين آيين بخشيده بود.

شيرخوارگان و کودکان بيمار نيز براي شفا گرفتن از دارالشفاي امام حسين (ع) و باب الحوائج (ع) به همراه مادرانشان در اين همايش شرکت کرده بودند.

حضرت علي اصغر (ع) طفل شيرخوار حضرت امام حسين (ع) است که در صحراي کربلا با لب تشنه و بر روي دستان پدر بزرگوارشان امام حسين (ع) به شهادت رسيد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg