کد مطلب: 172263
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري:
تکريم ارباب رجوع سرلوحه امور قرار گيرد
تاریخ انتشار : 1396/07/22 09:34:05
نمایش : 2635
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: تکريم ارباب رجوع بايستي سرلوحه امور قرار بگيرد و همواره بر اجراي آن اهتمام لازم مبذول شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سيدعباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه خدمت در نظام جمهوري اسلامي ايران يکي از بزرگ‌ترين نعمت‌هاي خداوند است، اظهار کرد: بايد در امر خدمت‌رساني به مردم جامعه کارگران، کارفرمايان و تعاونگران پيشتاز باشند و رسالت خطير خود را به نحو احسن انجام دهند.

وي ادامه داد: تلاش مي‌کنيم تا در راستاي تحقق اهداف و استراتژي‌هاي راهبردي دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با جديت و اهتمام حرکت کنيم.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري با تأکيد بر اينکه ارتقاي فرآيند خدمت‌رساني و حفظ کرامت مردم بايد مهم‌ترين دغدغه پرسنل و کارشناسان اين اداره باشد، خاطرنشان کرد: تکريم ارباب رجوع بايستي سرلوحه امور قرار بگيرد و همواره بر اجراي آن اهتمام لازم مبذول شود.

جزايري افزود: در سال‌جاري برنامه‌ريزي‌ و نظارت بر تعاوني‌ها، آموزش نکات ايمني و صيانت از نيروي کار، ساماندهي روابط کارگر و کارفرما، تقويت تشکلات و توسعه سه جانبه‌گرايي، تثبيت و تقويت توليد و حفظ اشتغال موجود، ايجاد فرصت‌هاي جديد شغلي، ترويج و توسعه فرهنگ ورزش و ارتقاي فرهنگ کار از مهم‌ترين اهداف اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري است.

وي در پايان گفت: نظارت جدي بر عملکرد کارمندان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري و زيرمجموعه‌هاي اين اداره در شهرستان‌ها مي‌تواند بسترهاي لازم جهت دستيابي به اهداف اين اداره را فراهم آورد و مديران اين اداره بايد تلاش کنند تا فرمايشات مقام معظم رهبري سرلوحه کليه برنامه‌ريزي‌ها و سياست‌گذاري‌هاي اين مجموعه قرار بگيرد.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg