کد مطلب: 172264
عضو کارگروه فرهنگ و هنر شهرستان اردل:
بايد تلاش کنيم استعداد هنري شهرستان اردل در کشور درخشان شود
تاریخ انتشار : 1396/07/22
نمایش : 2249
مجيد اميدي اردلي گفت:شهرستان اردل داراي ظرفيت‌ها و استعدادهاي بسياري در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و علمي است که بايد با همت و تلاش مردم و مسئولان شکوفا شود.
به گزارش هفت چشمه، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل به همراه اعضاء کار گروه فرهنگ و هنر شوراي فرهنگ عمومي شهرستان اردل از کلاس آموزشي سياه قلم در محل نگار خانه گنجينه مجتمع فرهنگي هنري مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بازديد نمودند .

در اين بازديد اعضاء کار گروه از فعاليتهاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در حوزه هاي مختلف هنري تقدير و تشکر نمودند .

مجيد اميدي عضو کار گروه فرهنگ و هنر شوراي فرهنگ عمومي شهرستان اردل در حاشيه اين بازديد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: در چند سال اخير مقام هاي برتر توسط هنرمندان شهرستان در بخش هاي مختلف کسب شده که نشان از پيگيري و حمايت هاي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان  اردل است.

وي از گروه و هنرمندان بابت کسب مقام برتر تقدير کرد و افزود: در اين مدت برنامه اقدامات و طرح‌هاي فرهنگي خوبي در سطح شهرستان شاهد هستيم و موفقيت هاي خوبي نسبت به گذشته حاصل شده است.

وي با بيان اينکه استعدادها و ظرفيت خوبي در عرصه هنري وجود دارد بر ضرورت توجه به اين بخش هنري تاکيد کرد و گفت: شهرستان اردل داراي ظرفيت‌ها و استعدادهاي بسياري در زمينه‌هاي فرهنگي، هنري و علمي است که بايد با همت و تلاش مردم و مسئولان شکوفا شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg