کد مطلب: 172364
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل خبرداد:
برگزاري 100 برنامه به مناسبت هفته بسيج در اردل
تاریخ انتشار : 1396/08/27
نمایش : 1418
هوشنگ جمشيدي گفت: در طول هفته بسيج 100 عنوان برنامه فرهنگي و ورزشي در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه  ضمن گراميداشت هفته بسيج گفت: يکي از ويژگي‌هاي مهم بسيج انعطاف‌پذيري آن است و اين نيروي مردمي در تمامي حوزه‌هاي فرهنگي، جنگ نرم و جنگ سخت فعاليت دارد و امام راحل نيز اين سازمان مردمي را براي احياي اسلام تاسيس کرده است.

جمشيدي افزود: يکي از دلايل مهمي که سبب جاودانه شدن بسيج شده است فرهنگ و تفکر بسيجي است چرا که فعاليت‌هاي بسيجيان به منظور حفظ آرمان‌هاي انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي است و حوزه‌هاي مادي در اين فعاليت‌ها حايگاهي ندارد.

 وي از برگزاري 100 برنامه فرهنگي و ورزشي به مناسبت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد و گفت: برنامه هاي هفته بسيج سال جاري با شعار " بسيج محور مردم سالاري ديني" در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل به عمده برنامه هاي هفته بسيج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشاني گلزار شهدا،برگزاراي يادواره شهدا،حضور سازمان يافته حلقه هاي شجره صالحين در نمازعبادي سياسي روز جمعه، همايش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هيئت امناء مساجد وفرماندهان مقاومت، اجتماع بزرگ بسيجبان به عنوان شکوه پايداري در 5 آذرماه، برگزاري مسابقات ورزشي وخدمت رساني به مناطق محروم و مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب بسيج سازندگي از برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان  است .

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg