کد مطلب: 172811
مشکلي که انگار حل شدني نيست؟!
خاموشي چراغ راهنماي اردل و سردرگمي رانندگان/شوراي ترافيک چاره اي بجوييد
تاریخ انتشار : 1397/03/28
نمایش : 2131
تنها چراغ قرمز شهر اردل اين روزها در خاموشي به سر مي برد که اين امر باعث ترافيک و بي نظمي در شهر اردل شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز، اولين لازمه يک شهر پايدار و شهري که بر اساس ضوابط ايمني حرکت کند نصب علائم، چراغ هاي راهنمايي، چراغ هاي هشدار دهنده و سيستم هاي هوشمند در سطح شهر است.

مهمترين لازمه سيستم هاي هوشمند در شهرها چراغ هاي راهنمايي و هشداردهنده هستند که سيستم ترافيک را به خوبي کنترل مي کنند.

تردد در ساعات پاياني شب، در سايه چراغ هاي هشدار دهنده امن و بي خطر خواهد بود.

براي محدود کردن عبور خودروها و همچنين هشدار مواقع خطر از اين چراغ هاي هشدار دهنده استفاده مي شود در شهر اردل نيز اين چراغ هاي هشداردهنده و چشمک زن تنها در مرکز شهرديده مي شود که متاسفانه يک ماهي است قطع و وصل مي شوند و برخي ساعت هم کاملا در خاموشي به سر مي برند که باعث بي نظمي و ترافيک در مرکز شهر مي شود.

با توجه به افزايش روزافزون وسايل نقليه  و تمايل بيشتر مردم در استفاده از وسايل شخصي، ترافيک در شهرهاي کوچکتر نيز به يک معضل تبديل شده است که شهر اردل نيز از اين قاعده مستثنا نبوده و براي کنترل ترافيک در آن بخصوص در ساعات خاصي از روز در مکان‌هاي پرترافيک مانند تنها چهار راه‌ شاهد نصب چراغ‌ راهنمايي بوده‌ايم که روزانه 2 الي 3 ساعت خاموش و در اکثر مواقع شبها به خاموشي کامل به سر مي برند که اين مشکل باعث بي نظمي و تصادفاتي زياد در شهر اردل مي شود.

البته در طول روز با وجود پليس در اين چهار راه کمي قوانين رعايت مي شود و رانندگان به ترتيب راه خود را ادامه مي دهند اما در شب و هنگامي که پليس در اين چهار راه نيست، هر راننده اي که زرنگتر است مي تواند زودتر حرکت کند و در واقع بي نظمي به اوج مي رسد.
مي طلبد تا تصادفي در اين چهار راه ايجاد نشده مسئولين مربوطه هر چه سريعتر نسبت به تعمير و يا تعويض و رفع مشکل اين چراغ راهنمايي اقدام نمايند.
 

مسلم اسماعيل زاده شهردار شهر اردل در خصوص اين مشکل گفت:مشکل قطع و وصل  چراغ راهنماي شهر اردل  نقص فني است که به دليل نبود اعتبار تا کنون رفع نشد.

اسماعيل زاده افزود:اين مشکل در شوراي ترافيک شهرستان اردل نيز مطرح شد و انشالله به زودي  اعتباري  براي آن در نظر گرفته مي شود و برطرف خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg