کد مطلب: 172815
فرمانده سپاه:
در يمن پيروزي نزديک است/ ائتلاف عربي - غربي در الحديده شکست خورده است
تاریخ انتشار : 1397/03/29 12:32:49
نمایش : 1260
فرمانده کل سپاه گفت: پيروزي‌هايي ملت‌ عراق، لبنان و سوريه در نتيجه تبعيت از انقلاب اسلامي بدست آمده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه صبح امروز(سه شنبه)  در همايش بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامي طي سخناني اظهار داشت: بايد بدانيم استاد تراز انقلاب در کجا ساخته مي شود؟ قطعا چنين استادي بايد بداند در يکي از عرصه‌هاي جهادي غير جهد علمي بايد حضور داشته باشد مانند شهيد چمران که در اين عرصه حضور داشتند.

وي افزود: عرصه جهاد براي اساتيد بسيجي در داخل کشور است براي ساختن جامعه که به شدت نياز به تلاش و‌ مجاهدت علمي اساتيد بسيجي، هم در عرصه‌هاي علمي و اجتماعي است که اين موضوع خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامي هم است.

سردار جعفري تصريح کرد: ما در عرصه علوم انساني - اسلامي ضعف داريم که اساتيد بسيجي بايد در اين عرصه نيز اقدام کنند. 

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي در چهلمين سال خودش قرار دارد که چهل سال مقاومت دستاورد کمي نيست. آنهم با اين همه ابر قدرت‌هاي سياسي و مالي و نظامي حفظ انقلاب به يک معجزه شبيه است. رهبر انقلاب عمر انقلاب را به پنج مرحله تقسيم کردند که اکنون ما در مرحله سوم هستيم. مرحله اول پيروزي انقلاب بود و مرحله دوم تثبيت نظام اسلامي بود که چهل سال طول کشيد و ما از آن گذر کرديم. مراحل بعدي اسلامي شدن دستگاه‌هاي نظام و جامعه است.

وي ادامه داد: در همين مرحله تثبيت نظام، دستاوردهاي بسيار بزرگي داشتيم. اين همه عزت و اقتدار ‌ و توسعه انقلاب در منطقه و جهان و پيامدهاي آن دستاوردهاي بزرگي است که در همين مرحله بدست آمده است. پيروزي‌هاي بزرگي‌نصيب انقلاب اسلامي شده است مانند پيروزي‌هايي که ملت‌هاي عراق و لبنان و سوريه در تبعيت از انقلاب اسلامي بدست آوردند. در يمن هم ‌پيروزي نزديک است و اين روزهاي اخير شاهد شکست ائتلاف عربي و کشورهاي غربي در الحديده هستيد و در آينده نزديک‌شاهد پيروزي ملت يمن خواهيم بود

در اين همايش سردار جعفري از خانواده شهداي هسته‌اي  و همچنين اساتيد دانشگاهي که توسط آمريکا تحريم شده‌اند تقدير کرد.

ادامه دارد...

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg