کد مطلب: 172951
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري:
دشمن نمي تواند با حملات تروريستي دفاع مقدس را کمرنگ کند/دفاع مقدس کمر ابرقدرتهاي شرق و غرب راشکست
تاریخ انتشار : 1397/07/04
نمایش : 1032
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختياري گفت:شهداي گرانقدر، رزمندگان اسلام و حمايت هاي مردم در پشت جبهه ها با پيروي از ولايت در دفاع مقدس کمر ابرقدرت هاي شرق و غرب را شکستند و پيروزي را به ارمغان آوردند.
به گزارش هفت چشمه، سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس يادآور عظمت و بزرگي‌هاي بسياري از فرزندان اين مرز و بوم است که با نثار خون پاک شهيدان اجازه ندادند دشمن به کشور تعرض کند و از ملت و ناموس مردم کشورمان دفاع کردند که به برکت خون اين شهيدان جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر به قدرت نخست منطقه تبديل شده و در بسياري از تحولات منطقه نقش بسيار مهمي دارد که کشورهاي منطقه نيز از ايران به عنوان يک قدرت بزرگ ياد مي‌کنند.

سردار اکبري اظهار کرد:بايد توجه داشته باشيم که عمل به پيام و آرمان‌هاي شهدا در دوران حاضر بسيار حائز اهميت بوده چرا که دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران با انواع تهاجم‌هاي فرهنگي و جنگ نرم سعي در بي‌ارزش کردن روحيه ايثار و فداکاري دارند و بايد فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادينه کنيم تا نقشه‌هاي شوم دشمنان برملا شود.

وي با بيان اينکه دفاع مقدس اقتدار کشور را به ارمغان آورد افزود:شهداي گرانقدر، رزمندگان اسلام و حمايت هاي مردم در پشت جبهه ها با پيروي از ولايت در دفاع مقدس کمر ابرقدرت هاي شرق و غرب را شکستند و پيروزي را به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختيار ي با اشاره به حمله تروريستي به اهواز گفت: دشمنان با حملات تروريستي مي خواهند دفاع مقدس را  کمرنگ کنند که قطعا اين اقدامات جسته و گريخته نمي‌تواند اثري بر ارزشهاي دفاع مقدس و اقتدار کشور داشته باشند.

سردار اکبري اظهار داشت: کسانيکه اين جنايت را مرتکب شدند و تعدادي از فرزندان اين ملت را مجروح کرده يا به شهادت رساندند و همچنين حاميان آنان ‌بايد بدانند که با اين نوع اقدامات کور و بدون هر نوع ارزش نظامي، ‌هرگز موفق به ايجاد تزلزل در اراده ملت و نيروهاي مسلح کشور نخواهند شد.
 
وي تصريح کرد: ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پيشرفت، عزت، استقلال و اعتلاي ايران يکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد.
 
انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg