کد مطلب: 173134
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل:
امنيت مطلوبي در شهرستان اردل برقرار است
تاریخ انتشار : 1397/09/21 09:15:04
نمایش : 2202
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل گفت: امنيت مطلوبي در سطح شهرستان اردل برقرار است که اين امنيت با همکاري دستگاه قضا، شوراي تامين و سپاه پاسداران برقرار است.
به گزارش هفت چشمه، علي سپهوند فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در خصوص  مصاحبه اي که اخيرا رئيس شوراي بخش مرکزي شهرستان اردل انجام دادند و در مورد سرقت احشام در شهرستان اظهار داشتند که مردم به دليل سرقت ها زياد امنيت ندارند اظهار کرد: سرقت ها در برخي روستا ها بوده و در حال حاضر امنيت مطلوبي در سطح شهرستان اردل برقرار است که اين امنيت با همکاري دستگاه قضا، شوراي تامين و سپاه پاسداران برقرار است.

سپهوند افزود:گشت هاي نامحسوس و محسوس وهمچنين گشت هاي عملياتي  محله محور بسيج در روستاهايي که سرقت شده  فعال شده که با اين عمليات امنيت مطلوبي نيز در اين روستاهاحاکم  شد.

وي با بيان اينکه پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي کند، اظهار کرد: شهروندان در برخوردهاي خود با افراد مشکوک جوانب احتياط را رعايت کنند و درصورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را فوراً به مرکزفوريتهاي پليس 110 گزارش دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg