کد مطلب: 173138
اظهارات عجيب استاندار چهارمحال و بختياري
رونمايي از برجام دفاعي در چهارمحال و بختياري!/ غرش برجام و فرار داعش از مرزهاي ايران!
تاریخ انتشار : 1397/09/21
نمایش : 1281
روزهاي اخير شاهد اظهار نظر عجيبي از اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري بوديم، که عنوان کرد، مهار فتنه داعش حداقل دستاورد برجام بود، سخنان حيرت‌آوري که در شبکه‌هاي اجتماعي و پيام‌رسان‌ها دست به دست مي‌چرخد و نظرات متعددي درخصوص آن ارائه مي‌شود.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ تفکر عاشورايي، غيرت ديني و تعصب ملي سه عامل تاثيرگذار در روحيه شهادت‌طلبي جوانان اين کشور است که در سال‌هاي مبارزه با طاغوت در پيروزي انقلاب اسلامي نقش تعيين‌کننده‌اي داشت و بعد از آن در سال‌هاي دفاع مقدس به اوج رسيد، پس از جنگ نيز همچنان اين روحيه سلحشوري مايه اميد کشور است و رشادت اين عاشق‌پيشگان خدايي هنوز در محور مقاومت موج مي‌زند، آنجايي که لاله‌هاي سرخ شهامت به عشق عمه سادات حضرت زينب کبري سلام الله عليها سربند يا عقيله بني‌هاشم بسته و با مولاي عصر خود پيمان بستند تا جان در کالبد دارند اجازه ندهند نامحرمي نگاه بغض‌آلود به حرم عمه جان داشته باشند.

حکايت سوريه، داستان دلدادگي شيران رادمردي است که قدم در راه عشق گذاشته‌اند تا ضمن حراست از حريم آل‌الله که اعتقاد قلبي بدان دارند و پرپر شدن در اين راه را رسيدن به عرش از فرش مي‌دانند، راه را براي نفوذ عناصر کثيف داعشي و تکفيري به کشور عزيزمان ببندند.

حماسه دمشق، نپل الزهرا، حلب، ديرالزور و بوکمال با حماسه‌سرايي شيفتگان شهادت و غيورمردان ايراني و اسلامي جبهه مقاومت فصل سرخ استقامت را ورق مي‌زند و روزگاري که مردان جبهه سوريه و عراق، مظلومانه و غريبانه با همسر، فرزند، پدر و مادر وداع مي‌کردند عده‌اي با اشکال‌تراشي و بهانه‌جويي مبارزان اين راه را خشونت‌طلب و جنگ‌طلب معرفي مي‌کردند تا اينکه راه داعش براي لحظاتي کوتاه به تهران باز شد و حادثه حمله تروريستي به مجلس و حرم مطهر امام خميني (ره)، خواب ناز بهانه‌جويان را آشفته ساخت که اگر داعش بيايد رعيت و وزير در کنار هم آماج گلوله‌هاي وحشيانه تکفيري‌ها قرار خواهند گرفت.

پيروزي در جبهه مقاومت و افتخارآفريني رزمندگان اسلام نه با مذاکره به دست آمد و نه با مصالحه صورت گرفت، بلکه ايستادگي عده‌اي از راست‌قامتان تاريخ که دل در گرو عشق مکتب، ولايت و وطن داشتند پيروزي را براي ما رقم زد.

روزهاي اخير شاهد اظهار نظر عجيبي از اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري بوديم، که عنوان شد، مهار فتنه داعش حداقل دستاورد برجام  بود، نظر حيرت‌آوري که در شبکه‌هاي اجتماعي و پيام‌رسان‌ها دست به دست مي‌چرخد که يعني واقعا برجام جداي از برکاتي که در اصلاح وضعيت معيشتي، رونق اقتصادي، فراخي و گستردگي سفره‌هاي مردم، تامين رفاه و آسايش مردم، رفع تحريم‌ها، افزايش ارزش پول ملي، بازگشت عزت به پاسپورت ايراني، رفع بيکاري، افزايش توليد ملي، رفع آسيب‌هاي اجتماعي و هزاران گشايش ديگر داشته است در حوزه دفاعي و امنيتي اين کشور هم اثرات قابل توجهي داشته و اينک عقب‌نشيني داعش از مرزها به واسطه غرش تاريخي برجام در قاموس افتخارات دولت‌مردان ثبت شده است.

بايد گفت جناب آقاي استاندار! جنابعالي خود از خانواده قابل احترام ايثارگران هستيد و تقديم برادر عزيزتان در راه پايداري انقلاب اسلامي از افتخارات شماست و از ادبيات حماسي دفاع مقدس بيگانه نيستيد و اين مهم را به‌صورت عيني با تمام وجود لمس کرده‌ايد که قدم در راه عشق مرد خطر مي‌خواهد و نظام ما به برکت هزاران انسان مخلص همچون برادر عزيز شما پابرجا و مستدام است.

آقاي استاندار! هنوز گوشه گوشه اين کشور و استان به عطر حضور شهداي مدافع حرم معطر است و تقديم چندين هزار شهيد از کشور و ۱۳ شقايق خونين از چهارمحال و بختياري، سند زنده بودن روح حماسه در اين کشور است و همين حماسه، غيرت، رشادت و اخلاص، عزت و آزادگي را براي ما به ارمغان آورده است نه برجام، مذاکره و لوايح خفت‌آوري که عزت ايران را به يغما ببرد.

آقاي عباسي! برکات برجام را بگذاريد براي دولت باقي بماند، بگذاريد براي کنار رفتن تحريم‌ها هزينه شود، بگذاريد براي فراخي سفره‌هاي مردم استفاده شود، بگذاريد براي گشايش در امور مهم و بين‌المللي به کار رود، برجام را براي امور دفاعي و امنيتي کشور هزينه نکنيد چون هستند جواناني که هنوز سينه خود را سپر گلوله‌هاي تکفيري کنند و هستند مردان بيداري که داعش را از مرزها عقب برانند‌.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg