کد مطلب: 173290
درخشش ووشوکار چهارمحال و بختياري در مسابقات قهرماني کشور
تاریخ انتشار : 1397/11/25 11:59:55
نمایش : 1259
رقابت‌هاي ووشو قهرماني جوانان ايران در بخش پسران به ميزباني نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاري است و احمد رحيمي موفق به کسب مدال نقره اين رقابت‌ها شد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ رقابت‌هاي ووشو قهرماني جوانان ايران در بخش پسران به مناسبت گراميداشت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي به ميزباني نجف‌آباد اصفهان در حال برگزاري است و احمد رحيمي ساندا کار اهل شهرستان لردگان توانست در وزن منهاي ۴۸ کيلوگرم در رده سني جوانان صاحب گردن‌آويز نقره شود.

گفتني است در دو روز ابتدايي اين رقابت‌ها که از بيست و سوم بهمن ‌آغاز و تا بيست و هفتم اين ماه ادامه دارد مبارزات ساندا در رده‌هاي سني نوجوانان و جوانان انجام شد سپس به مدت سه روز، تالوکاران در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت با يکديگر مي‌پردازند، نفرات برتر اين رقابت‌ها به اردوي آماده‌سازي تيم جوانان ايران دعوت مي‌شوند.

لازم به ذکر است تيم ووشو چهارمحال بختياري در بخش ساندا در دو رده سني جوانان و نوجوانان در اين رقابت‌ها حضور داشت و علي علي‌بابايي در وزن ٤٢ كيلوگرم، شايان الله‌بخشي در ٤٥ كيلوگرم و رضا جمالي در ٤٨ كيلوگرم در رده سني نوجوانان و احمد رحيمي در وزن ٤٨ كيلوگرم، ابراهيم نادري در ٥٢ كيلوگرم، حامد جهاني در ۵۶ كيلوگرم، يونس بويري در ٦٠ كيلوگرم و مهدي طاهري در ٦٥ كيلوگرم اعضا تشکيل‌دهنده تيم اين استان بودند.

همچنين حبيب بهمني به‌عنوان سرمربي و مصطفي فلاح‌پور به‌عنوان سرپرست، تيم ووشو چهارمحال و بختياري را در رقابت‌هاي ووشو قهرماني جوانان ايران انتخابي تيم ملي همراهي کردند.

انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg