کد مطلب: 173376
مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري:
مردم چهارمحال و بختياري ۵۹۰ ميليون تومان به سيل‌زدگان کمک کردند
تاریخ انتشار : 1398/01/29 11:04:15
نمایش : 1287
مديرکل کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت: مردم استان تاکنون ۵۹۲ ميليون تومان کمک‌هاي نقدي و کالا به سيل‌زدگان کشور کمک کرده‌اند.
به گزارش هفت چشمه، علي ملک پور مديرکل کميته امداد چهارمحال وبختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز، با قدرداني از مشارکت مردم خير و نوعدوست استان براي کمک به سيل‌زدگان گفت: کمک‌هاي مردمي به آسيب‌ديدگان در سيل‌هاي اخير به ۳۷ مرکز نيکوکاري و ادارات کميته امداد استان همچنان ادامه دارد که در کوتاه‌ترين زمان به دست نيازمندان در مناطق سيل‌زده مي‌رسد.

وي افزود: از زمان آغاز پويش مردمي کمک به سيل‌زدگان کشور ۵۹۲ ميليون تومان شامل ۸۲ ميليون تومان پول نقد، انواع مواد غذايي، بهداشتي، پوشاک و کفش و لوازم ضروري زندگي به مراکز نيکوکاري و ادارات کميته امداد استان تحويل داده‌شده است.

مديرکل کميته امداد استان با اشاره به ارسال يک کاميون شامل انواع مواد غذايي و لوازم ضروري زندگي به استان لرستان ادامه داد: با همدلي و همياري مردم استان مي‌توانيم بخشي از نيازهاي مردم سيل‌زده شامل مواد غذايي، پتو و لباس گرم را برطرف کنيم.

ملک پور خاطرنشان کرد: مردم نيکوکار و نوعدوست استان مي‌توانند کمک‌هاي خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت و شماره‌حساب ۳۳۳۳ نزد بانک ملي واريز و يا از طريق تلفن همراه با شماره‌گيري #۹۹*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg