کد مطلب: 173495
با حضور مسئولان شهرستان اردل
جلسه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اردل برگزار شد+تصوير
تاریخ انتشار : 1398/04/04
نمایش : 1709
جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان اردل با حضور جمعي از مسئولان اين شهرستان تشکيل شد.

 به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ جلسه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعي از مسئولين شهرستان در سالن جلسات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.

علي قنبري ساماني رئيس  بنياد شهيد و امور ايثارگران  در اين جلسه اظهار کرد: هدف از تشکيل اين جلسات ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين آحاد جامعه است و ما بايد به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينکه زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نيست، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

 وي افزود: انتظار ما از ادارات اين است که همکاري لازم را براي حضور بموقع در جلسات و مصوبات مربوط به آن‌ها را در اولويت کاري خود قرار دهند و با اداره بنياد شهيد همکاري و مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام  مهرداد بهرامي  امام جمعه شهر اردل نيز در ادامه اين جلسه تصريح کرد: خداوند شهدا را در قرآن کريم به ما شناسانده است و بايد تلاش کنيم تا فرهنگ ايثار و شهادت را نهادينه‌تر از قبل در جامعه رواج دهيم چراکه همه ما مديون شهداي هستيم.

وي ابراز داشت: مبناي اصلي نظام جمهوري اسلامي قيام حضرت سيدالشهدا بود و به خاطر حريت و انسانيت و زنده نگه داشتن اسلام  آن را نهادينه ساختيم؛ براي برپايي اين نظام هزينه‌هاي بالايي پرداخته شده و امروز بايد فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه نهادينه کنيم.

در اين جلسه مقرر شد با هماهنگي بنياد شهيد شهرستان و با حضور اعضاي شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از خانواده‌هاي شهدا، ايثارگران و جانباران بازديد و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg