کد مطلب: 173557
به مناسبت هفته ازدواج صورت گرفت/
برگزاري همايش ازدواج سالم و پايدار در اردل+تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/05/27 10:21:13
نمایش : 2159
همايش بزرگ " ازدواج سالم و پايدار " با حضور مسئولان استاني و شهرستاني در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اردل برگزار گرديد .
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ همايش ازدواج سالم و پايدار با هدف بهبود توانمندي و نگرش جوانان در زمينه ازدواج و ترغيب آنان به ازدواج مناسب و آگاهانه در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.

دکتر مختاري مشاوره خانواده و استاد دانشگاه وسخنران اين همايش گفت: تقويت مهارت‌هاي زندگي و روابط بين فردي نياز روز جامعه است و در سايه آن تحکيم بنيان خانواده رخ مي‌دهد.

مختاري افزود: گذر از مراحل بلوع جنسي، عاطفي، اجتماعي و اقتصادي در زندگي اجتناب ناپذير است و بايد براي موفقيت در اين راه مهارت لازم را کسب کرد.

وي اضافه کرد: ازدواج قرارداد اجتماعي است و براي تضمين موفقيت آن بايد گفتمان منطقي احساسي و ارتباطي بين زوج‌ها ايجاد شود.

اين مشاور خانواده و استاد دانشگاه ادامه داد: با توجه به رشد اجتماعي و سطح آگاهي جامعه بايد بهترين پيوند‌ها در راستاي شرع و قانون منعقد شود.

عقد نمادين ازدواج دانشجويي و اهداء هدايايي از سوي امام جمعه ،فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت و درمان و به اين زوج و اجراي موسيقي از ديگر برنامه هاي اين همايش بود.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg