کد مطلب: 173558
نماينده مردم شهرستان بروجن درمجلس:
رفتار غير انساني با شيخ زکزاکي مقابله با تفکر اصيل اسلامي است
تاریخ انتشار : 1398/05/27 10:52:00
نمایش : 1519
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: برخورد غير انساني دولت پارلمان نيجريه با شيخ زکزاکي ، وابستگي آنان به غرب را آشکار مي سازد و پوشالي بودن ادعاهاي حقوق بشري استکبار جهاني را بر ملا مي سازد.
به گزارش هفت چشمه، خديجه ربيعي نماينده مردم در شهرستان بروجن  در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز ؛   با اشاره به اينکه آنچه در بحث جسماني اين روحاني نيجريه اي مطرح است نگاه انساني به شرايط وخيم اوست تصريح کرد: صرف نظر از عقيده، سياست، استراتژي ، مذهب و ديگر مولفه هاي شخصي ، اجتماعي ، سياسي و ... منطق نوع دوستي حکم مي کند که جان افراد را محترم شمرده و خطر را از هم نوع دور کنيم.

ربيعي ادامه داد: حرکت دولت نيجريه و اقدام غير انساني دولت هندوستان در رسيدگي غير مسئولانه به شيخ زکزاکي نشان مي دهد حقوق بشري براي غربي ها و سرسپردگان آنان اهميت دارد که در راستاي منافع استکباري آنان باشد.

درخواست آزادي شيخ زکزاکي را امضا نمودم

وي خود را جزء نمايندگاني دانست که درخواست آزادي شيخ زکزاکي و رسيدگي به شرايط ايشان را به اتفاق همکاران ديگر امضا نموده و گفت: اين حداقل کار ممکن در دفاع از جنبش اسلامي نيجريه که مظلومانه مورد بي مهري ، بي توجهي و سخت گيري هاي در منشاء سياسي غرب قرار گرفته است مي دانم.

ربيعي افزود: يک سفارش به دولت پارلمان نيجريه دارم که فکر نکنند اين شيخ مظلوم متعلق به يک جريان سياسي داخل کشورمان مي باشد بلکه شيخ زکزاکي و امثال او همچون شيخ بحريني و سيد حسن نواب که پرچم مقابله با کفر را به دست گرفته اند حاصل تفکر جهان اسلام هستند و متعلق به جغرافياي مرزي نيجريه نمي باشند.

معيار غرب براي دفاع از حقوق بشر، سنجش با منافع استکباري است

وي بيان داشت: اگر مسلمانان به ويژه جهان تشيع احساس تکليف کنند خواب را بر مدعيان دفاع از آزادي و مدافعان به اصلاح حقوق بشري آشفته کرده و عواقب جبران ناپذيري براي آنها به همراه خواهد داشت  پس شايسته است که در مواضع فعلي خود تجديد نظر کرده و زمينه رسيدگي به شرايط جسماني او را بر اساس وظيفه انساني مورد توجه و رسيدگي قرار دهند.

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: حرکت يک هزار پزشک ايراني در جهت صدور بيانيه حمايت از شيخ زکزاکي و اعلام آمادگي براي درمان ايشان نشان دهنده اوج عاطفه ، احساس و نوع دوستي همه جانبه ايراني است که اين موضوع حتي به کشورهايي مثل ژاپن و مالزي نيز سرايت کرده و پزشکان اين کشورها نيز پس از اقدام پزشکان ايراني براي رسيدگي به وضعيت درماني ايشان اعلام آمادگي نمودند.

ربيعي در پايان خاطر نشان کرد: قطعا" آينده بر اساس نصايح صريح قرآن کريم در سوره قصص متعلق به جامعه مظلوم و مستضعفين عالم بوده و پيروزي و آخرت به جبهه ايمان تعلق داشته ، حقوق بشر غربي در اعماق قبرستان تاريخ دفن خواهد شد و روزي خواهد رسيد که نشاني از استکبار، تروريست و صهيونيست وجود نداشته باشد.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg