کد مطلب: 173587
راه درمان کمردرد بدون دارو
تاریخ انتشار : 1398/06/23 12:59:00
نمایش : 1907
۵ روشي که به شما کمک مي‌کند کمردرد خود را بدون قرص بهبود ببخشيد
به گزارش هفت چشمه، درد يک موضوع شخصي است. آزمايش خون يا اسکن نمي‌تواند وجود درد و حسي که در شما وجود دارد را تشخيص دهد. چيزي که ممکن است درد يک فرد را تسکين دهد ممکن است در شما کارساز و مفيد نباشد. اين موضوع بدين خاطر است که درد در همه افراد يکسان نيست.

همانند حس گرمي يا شادابي، درد چيزي است که در مغز و بر اساس اطلاعات حسي که از بدن دريافت مي‌کند ايجاد مي‌شود. فاکتور‌هاي زيادي تعداد درد‌هايي که توسط مغز دريافت مي‌شود را تحت تاثير خود قرار مي‌دهد. اضطراب، خستگي و حتي انتظار درد مي‌تواند اين حس را افزايش يا کاهش دهد.

روش‌هاي زيادي براي تسکين درد وجود دارد. بيشتر اين روش‌ها هيچ ارتباطي با مصرف قرص‌هاي مسکن ندارند. در اين مقاله قصد داريم به همين موضوع بپردازيم.

بودن مي‌تواند حس درد را در شما بيشتر کند. زماني که با دوستان خود ارتباط برقرار مي‌کنيد ترشح اندورفين در مغز افزايش پيدا مي‌کند.

همانطور که مي‌دانيد اندورفين يک ماده شيميايي خوب است که مي‌تواند فعاليت‌ها را در مرکز مغز آرام سازد و همين امر باعث بهبود درد شما مي‌شود.

به همين خاطر زماني که در کنار دوستان صميمي خود هستيد حس درد کمتر به سراغتان مي‌ايد. از سوي ديگر جدا شدن از جامعه باعث بدتر شدن کمردرد مي‌شود و مي‌تواند حال شما را بدتر سازد.

منبع: مجله سلامت

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg