کد مطلب: 173624
وعده هايي که داده شد اما اجرايي نشد؛
بي نظارتي 4 ساله مسئولين به پروژه فاضلاب اردل
تاریخ انتشار : 1398/07/16
نمایش : 976
با وجود گذشت 4 سال از کلنگ زني پروژه فاضلاب شهر اردل ، هنوز وعده مسئولين مبتني بر تکميل اين پروژه عملي نشده است و همين امر باعث گلايه مندي مردم شده است.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ پروژه فاضلاب شهر اردل که يکي از مهترين مطالبات مردم اين شهر در دولت تدبير بود  4 سالي است که کلنگ اين پروژه به زمين زده شد ومي توان گفت که پيشرفت 20 درصدي هم نداشته و چند ماه بعد نيمه کاره رها شد که مسئولين استاني وشهرستاني  مشکل  توقف اين پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.
 
البته اين روز ها با  توجه به اينکه در آستانه انتخابات مجلس هستيم  تکميل پروژه فاضلاب شهر اردل يکي از مهمترين شعار هاي انتخاباتي نمايندگان شده است و به نظر مي رسد که اين تکميل اين پروژه  فقط يک وعده ي توخالي است.

مردم شهر اردل از بلاتکليفي پروژه فاضلاب شهر اردل به شدت ناراضي هستند و خواستار رسيدگي به اين مقوله از سوي مسئولان ذيربط هستند.

انتظار مي رود با توجه به ضرورت تکميل اين پروژه در شهر اردل، مسولان ذيربط نسبت به اين موضوع رسيدگي لازم را داشته باشند و با تخصيص اعتبار مناسب تکميل و افتتاح آن را در دستور کار قرار دهند.
 

کورش اسدي  يکي از اهالي شهر اردل با بابيان اينکه پروژه فاضلاب  4 سالي که نيمه کاره رها شده و مسئولين هنوز هيچ گامي براي شروع مجدد اين پروژه برنداشتند افزود : پروژ فاضلاب شهر اردل تاکنون دو بار توسط مسئولان کلنگ‌زني شده اما پس از گذشت 4 سال پيشرفت فيزيکي آن کمتر از 20  درصد است، مردم تا چه زماني بايد منتظر اجراي اين پروژه‌ها باشند.

اسدي افزود: اکثر پروژه هاي شهر و شهرستان اردل جزء شعار هاي انتخاباتي نمايندگان شده و براي تکميل آنها فقط وعده هاي توخالي مي دهند که انتظار  مي رود مسئولين واقعا اگر وعده اي دادند به آن وعده هم عمل نمايند و فقط شعار ندهند.

 
جهانبخش ظفريان رئيس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز گفت: توسعه شبکه فاضلاب از برنامه‌هاي اصلي آبفاي  شهرستان اردل است.

ظفريان با بيان اينکه طول کل شبکه  فاضلاب در شهر اردل 34 کيلومتر مي باشد افزود:تا کنون 5 کيلومتر  توسعه شبکه فاضلاب در شهر اردل انجام شد.

وي افزود:امسال نيز طبق قولي که مسئولين استاني دادند تا پايان سال 6 کيلومتر اين شبکه اجرا خواهد شد .

با توجه به گفتمان جهانبخش ظفريان رئيس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در خصوص روند کار پروژه فاضلاب شهر اردل اين پروژه هم همانند گورميزه به تارخ خواهد پيوست و عمر نوح مي خواهد تا اين پروژه هم تکميل شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg