کد مطلب: 173634
مديرکل کميته امداد استان مطرح کرد:
اشتغال ۱۴۰۰ مددجوي کميته امداد در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1398/07/23 13:10:00
نمایش : 1221
مديرکل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري گفت: از ابتداي امسال تاکنون زمينه اشتغال ۱۴۰۹ مددجوي کميته امداد استان فراهم شده است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛   علي ملک پور مدير کل کميته امداد استان چهارمحال و بختياري  بابيان اينکه طرح‌هاي اشتغال باهدف کمک به خودکفايي مددجويان اجرا مي‌شود بيان کرد: از مجموع ۱۴۰۹ طرح اشتغال اجرا شده، ۸۰۰ طرح توسط مددجويان در روستاها اجرا شده است.

وي با اشاره به اختصاص ۳۰ ميليارد و ۱۲۳ ميليون تومان تسهيلات به طرح‌هاي اشتغال افزود: طرح‌هاي اشتغال توسط مددجويان به کارشناسان اشتغال اين نهاد ارائه که پس از بررسي براي دريافت تسهيلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولايت و يا بانک‌هاي طرف قرارداد معرفي مي‌شوند.

مديرکل کميته امداد استان ادامه داد: با اجراي طرح‌هاي اشتغال، نيازمنداني که قادر به انجام کار هستند اما به علت مشکلات مالي توانايي تأمين ابزار کسب‌وکار را ندارند با دريافت تسهيلات زمينه اشتغال و خودکفايي خود و خانواده‌شان را فراهم مي‌کنند.

ملک پور با اشاره به برگزاري دوره‌هاي کسب مهارت براي مددجويان گفت: از ابتداي امسال تاکنون ۹۴۲ نفر از آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي بهره‌مند شده‌اند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg