کد مطلب: 173672
تلاش‌هاي شهيد طهراني‌مقدم ايران را به قدرت اول موشکي منطقه تبديل کرد
تاریخ انتشار : 1398/08/21
نمایش : 1055
رئيس ستادکل نيروهاي مسلح گفت: شهيد طهراني‌مقدم با اقدامات خود، ايران را به يکي از قدرت‌هاي برتر در حوزه دفاعي و موشکي بدل کرد.

به گزارش هفت چشمه به نقل ازشبکه اطلاع رساني راه دانا؛ سرلشکر محمد باقري رئيس ستادکل نيروهاي مسلح، امروز سه شنبه 21 آبان ماه، در حاشيه بازديد از نمايشگاه دستاوردهاي بسيج گفت: به ثمر نشستن تلاش‌هاي جهادي شهيد طهراني مقدم باعث شد ايران به قدرت اول موشکي منطقه بدل شود.

وي افزود: امروز جمهوري اسلامي ايران همانطور که در عرصه جنگ سخت و امور دفاعي به قدرت پايدار رسيده در حوزه جنگ نرم نيز دستاوردهاي بزرگي داشته که مهمترين آنها بسط و گسترش تفکر انقلاب اسلامي در ظلم ستيزي و ايستادگي در برابر زورگويان جهان و همچنين افشاي چهره واقعي استکبارگران و به خصوص آمريکا است.

رئيس ستادکل نيروهاي مسلح تصريح کرد:‌ آمريکا همانطور که بر حسب ظاهر در فکر تقليل پايگاه‌هاي نظامي خود در جهان است، در حقيقت پايگاه‌هاي فکري خود را هم در ميان مردم جهان يکي يکي از دست مي‌دهد.

باقري تصريح کرد: امثال شهيد طهراني مقدم در فضاي جنگ نرم نيز حضور دارند و همانطور که اين شهيد با اقدامات خود، ايران را به يکي از قدرت هاي برتر در حوزه دفاعي و موشکي بدل کرد، در حوزه جنگ نرم نيز مدافعان انديشه جمهوري اسلامي ايران در سراسر جهان باعث افشاي چهره واقعي آمريکا و همراهانش شده و فروپاشي هژموني آمريکا را سرعت بخشيده‌اند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg