کد مطلب: 173718
پيگيري هاي جهانبين نيوز نتيجه داد/
پاي ملي پوشان به بزرگترين سالن دو و ميداني سرپوشيده کشور باز مي شود
تاریخ انتشار : 1398/09/20 08:29:14
نمایش : 1022
پس از انتشار گزارشي از "وضعيت نامناسب بزرگترين سالن دو و ميداني سرپوشيده کشور"، مسئولان ورزشي از واگذاري سالن دو و ميداني شهداي ورزشکار بروجن به بخش خصوصي و برگزاري اردوهاي تيم ملي خبر دادند.
به گزارش هفت چشمه، مديرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختياري در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز، اظهار کرد: موانع قانوني مانع از اخذ چارت تشکيلاتي براي سالن دو و ميداني شهداي ورزشکار بروجن شده و اين سالن از طريق اِعمال ماده 88 به بخش خصوصي و هيئت هاي ورزشي واگذار مي شود.
 
حميد کريمي با بيان اينکه سالن شهداي ورزشکار، سالن اختصاصي دو و ميداني بوده و با توجه به تعداد کم ورزشکاران اين رشته زمينه براي فعاليت و پُر بودن هميشگي آن وجود ندارد، افزود: راهکاري قانوني جز واگذاري به بخش خصوصي براي نگهداري و مديريت اين سالن وجود ندارد.
 
وي همچنين از توسعه فضاي جانبي اطراف اين سالن و استقرار رشته هاي ورزشي از قبيل بولينگ، بيليارد و... خبر داد و اضافه کرد: با برگزاري مسابقات انتخابي استان و ميزباني رقابت هاي ملي و بين المللي، زمينه براي حفظ و نگهداري اين زيرساخت مهم ورزشي فراهم خواهد شد.
 
مديرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبين نيوز درخصوص تاريخ دقيق برگزاري مزايده، گفت: تا هفته آينده دومين آگهي مزايده ماده 88 سالن دو و ميداني شهداي ورزشکار بروجن منتشر شده و اطمينان داريم از اين طريق به يک نتيجه مطلوب خواهيم رسيد.
 
اردوهاي آمادگي تيم ملي دو و ميداني ايران در سالن شهداي ورزشکار بروجن برگزار مي شود
 
سرمربي تيم ملي دو و ميداني ايران در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز، با اشاره به در پيش بودن مسابقات صحرانوردي قهرماني آسيا، اظهار کرد: ظرف 10 روز آينده ملي پوشان تمرين هاي آمادگي خود را جهت اعزام به اين دوره از مسابقات در سالن دو و ميداني شهداي ورزشکار بروجن آغاز خواهند کرد.
 
سجاد مرادي افزود: وجود زيرساخت و ظرفيت هاي مناسب ورزش دو و ميداني، ارتفاع مناسب از سطح دريا و شرايط ويژه آب و هوايي و... اولويت مهم فدراسيون در برگزاري اردوهاي تيم ملي در استان چهارمحال و بختياري و شهر بروجن است.
 
وي با بيان اينکه در اين اردو 20 ملي پوش به همراه پنج مربي و کادر فني حضور دارند، اضافه کرد: مسابقات صحرانوردي قهرماني آسيا نهم فروردين ماه سال آينده در کشور هُنگ کُنگ برگزار مي شود.
 
به گفته سرمربي تيم ملي دو و ميداني ايران، ملي پوشان تا قبل از اعزام به مسابقات آسيايي تمرين هاي آمادگي خود را طي دو مرحله در شهر بروجن پيگيري خواهند کرد.
 
به گزارش جهانبين نيوز، دوازدهم آذرماه انتشار گزارشي با عنوان "بي خيالي وزارت ورزش و جوانان در قبال بزرگترين سالن دو و ميداني سرپوشيده کشور" واکنش وزير ورزش و جوانان و دستور پيگيري اين موضوع را به همراه داشت تا جايي که مديرکل ورزش و جوانان استان و معاونين، فرماندار شهرستان بروجن و سرمربي تيم ملي دو و ميداني با تشکيل جلسه اي در محل سالن شهداي ورزشکار بروجن، از واگذاري اين سالن به بخش خصوصي و برگزاري اردوهاي تيم ملي خبر دادند.
 
اميد است با حضور ملي پوشان و برگزاري اردوهاي تيم ملي در سالن دو و ميداني شهداي ورزشکار بروجن، شاهد رونق اين زيرساخت بزرگ ورزش کشور، ارتقاء ورزش دو و ميداني استان چهارمحال و بختياري و درخشش ورزشکاران ايران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي باشيم.
 

گزارش از محسن نادري

انتهاي پيام/1030ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg