کد مطلب: 173720
گزارش دانا از مديريت شوک دولتمردان:
شگفتانه وزير جوان افکارعمومي را عصباني کرد
تاریخ انتشار : 1398/09/22 11:54:23
نمایش : 1043
به نظر مي رسد نوعي از مديريت شوک در ميان دولتمردان نهادينه شده که افکارعمومي را نگران و ناراحت کرده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ روز پنجشنبه «محمد جواد آذري جهرمي» وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از سورپرايزي که قولش را به مردم داده بود، رونمايي کرد. شگفتانه آقاي وزير پهپادي بود که قابليت حمل و پست اشياء را داشت و مي توانست بسته هاي پستي را به قصد برساند. اين موضوع اما نتوانست چندان رضايت هموطناني که به دنبال وعده‌اي ديگر بودند را فراهم کند. 

وزير ارتباطات درباره وعده خود در صفحه اينستاگرام نوشت: «بالاخره ممکنه خبر خوب زيادي در اين مدت نشنويم يا حتي از شنيدن سورپرايز تعجب کنيم. اما من تمام تلاشم رو مي‌کنم که حداقل به اندازه‌ي خودم براي شما مردم کار کنم و خبر خوب بدهم. همين شادي و هيجاني که اين مدت در جامعه ايجاد شد خيلي ارزشمنده. کشور و مردم بزرگي داريم و بايد قدرشون رو بدونيم. بايد ايران رو بهترين و پيشرفته‌ترين کشور دنيا کنيم!»
 
 
از همين رو سيل انتقادات نسبت به اقدام وزير ارتباطات که بسياري آنرا سرکاري خطاب کردند و با عصبانيت نسبت به آن مطلب نوشتند، در فضاي شبکه هاي اجتماعي بوجود آمد. بسياري از کاربران شبکه اجتماعي توئيتر اين اقدام وزير را بازي با افکارعمومي عنوان کردند و ناراحتي خود را نسبت به چنين موضوعي ابراز داشتند.
 
موضوعي که موجب انتقاد و اعتراض افکارعمومي در فضاي مجازي شد، عدم سنخيت سورپرايز جهرمي با نيازهاي آنان بود. درواقع بسياري اعلام کردند که وزير ارتباطات هنوز نتوانسته نياز روز جامعه را متوجه شود و از سوي ديگر در زمانه اي که مشکلات زيادي گريبانگير مردم است، سعي دارد با جلب توجه و اعلام اينکه خبر شادي بخشي دارد، مردم را نسبت به اقدامات خود غافلگير کند اما متاسفانه اين موارد به سبب عدم برآورده شدن نياز و احتياجات مردم مورد خشم و عصبانيت آنان شده است.
 
جالب اينجاست که وزير وعده هاي زيادي چون پايان وس (خدمات ارزش افزوده) به مردم داده است اما اغلب اين موارد در حد يک وعده مانده است.
 
در همين شرايط آقاي وزير به سراغ وعده جديدي رفته است که چندان نتوانست مخاطلبانش را راضي و خشنود کند.
 
 
از سوي ديگر رونمايي از پهپاد پستي که به صورت خاصي اجرا شد، بيشتر از اينکه در سطح کارهاي يک وزير باشد بيشتر بايستي از سوي يک شرکت پستي به عنوان يک مزيت جديد رونمايي مي شد. 
 
همچنين براي بسياري مطرح بود که اين موضوع اصلا در کشور قابليت اجرايي دارد يا خير. برخي از کاربران درباره اينکه اين بسته سالم به مقصد برسد و همچنين قابليت اجرايي در کشور بخصوص در سطح شهرهاي شلوغ به سبب امنيت هوايي داشته باشد، تشکيک ايجاد کردند.
 
 
از سوي ديگر مردم ايران با توجه به عدم اطلاع رساني درست اجراي طرح هاي مهم از جمله سهميه بندي بنزين از مسئولان گله دارند. مسئولان در موضوع سهميه بندي بنزين نه تنها اطلاع رساني درستي انجام ندادند بلکه با مديريت شوک مردم را نگران کردند. 
 
به نظر مي رسد اين نوع مديريت غافلگيرانه در مديران دولتي در حال نهاديه شدن است اما متاسفانه حاصل اين موارد بيشتر نگراني و ناراحتي مردم بوده است. در اين شرايط مشکلات مختلف اقتصادي و اجتماعي دولتمردان بايستي با احتياط بيشتر عمل کنند.  
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg