کد مطلب: 173724
معلوليت محدوديت نيست/
از خواستن تا توانستن/موفقيت هاي پي در پي معلولان اردلي
تاریخ انتشار : 1398/09/23
نمایش : 1521
بسياري از معلولان كه با محدوديت هاي بينايي، شنوايي، حركتي، ذهني و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات كنند كه معلوليت، محدويت نيست و بر همين اساس به موفقيت هاي بزرگي در زمينه هاي ورزشي، فرهنگي و هنري، توليدي دست يافته اند.
به گزارش هفت چشمه ؛ کاظم مير احمدي رئيس اداره بهزيستي شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ گفت: يک هزار و 900 معلول در قالب  2300 خانوار در  شهرستان اردل از خدمات اين اداره بهره مند هستند.

مير احمدي اظهار كرد: بسياري از اين معلولان كه با محدوديت هاي بينايي، شنوايي، حركتي، ذهني و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات كنند كه معلوليت، محدويت نيست و بر همين اساس به موفقيت هاي بزرگي در زمينه هاي ورزشي، فرهنگي و هنري، توليدي دست يافته اند.


وي با اشاره به اينکه  مهم زيبايي هاي ظاهري نيست تصريح کرد: آنچه بيش از همه اهميت و ارزش والايي دارد زيبايي اخلاقي است و ما بکوشيم تا کاستي هاي اخلاقي خود را تصحيح کنيم وگرنه هرکس در نوع خود زيبايي هاي بسياري دارد.

مير احمدي تاکيد کرد: در واقع اين اخلاق بوده که معيار سنجش خوب و بد و تفکيک اين دو از هم است ، مهم ظاهر انسان ها نيست مهم درون انسان هاست.


به گزارش جهانبين نيوز؛ طي مراسمي با حضور مسئولين سه نفر از معلولان كارآفرين برتر بخش ميانکوه شهرستان اردل در سالن اجتماعات کميته امداد امام خميني (ره) شهر سرخون تجليل شدند.

اين معلولان در زمينه هاي دامپروري،قالي بافي،پرورش زنبور عسل و صنايع دستي كارآفرين برتر شناخته شده اند.


انتهاي پيام/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg