کد مطلب: 173728
تاخير در حقوق کارگران سد کارون 4؛
عدم تعيين تکليف شهرک صنعتي شهر کاج از سوي مسئولين
تاریخ انتشار : 1398/09/24 09:00:28
نمایش : 1115
نماينده شهرستان اردل در شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض مي باشند که مي طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پيگيري نمايند .
به گزارش هفت چشمه، حسينعلي رضايي سرپيري نماينده شهرستان اردل در شوراي اسلامي چهارمحال و بختياري  در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز؛ با اشاره به اينکه يکي از بحران هاي اقتصادي از دست رفتن امنيت شغلي کارگران است گفت  : در اين استان نيز کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض مي باشند که مي طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پيگيري نمايند .

نماينده شهرستان اردل در شوراي اسلامي استان افزود : کمبود نيرو در ادارات استان چهارمحال و بختياري به وضوح مشاهده ميگردد که در اين ميان نيز کمبود  نيروي بازرسي در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي  شهرستان اردل  نيز از مشکلات اين شهرستان است.

رضايي سرپيري  افزود: از سوي شوراي اسلامي شهر کاج جهت تاسيس شهرک صنعتي در شهر کاج از توابع شهرستان اردل  زمين هايي اختصاص و پيش بيني شده که متاسفانه با مشکلات اجتماعي مواجه گرديده لذا مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي و ساير مسئولين امر مطالعاتي در اين خصوص معمول و بهترين تصميم را اتخاذ و اجرايي نمايند .

 انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg