کد مطلب: 183920
مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل؛
کشاورزان اردلي براي مقابله با کرونا وارد ميدان شدند
تاریخ انتشار : 1399/01/11
نمایش : 841
مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل گفت: کشاورزان اين شهرستان در قالب طرح ملي "رزمندگان مدافع سلامت" در راستاي مقابله با شيوع ويروس کرونا وارد ميدان شدند.
به گزارش هفت چشمه؛ روح الله سعيدي مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به حضور موثر بخش کشاورزي در طرح بسيج ملي مبارزه با کرونا گفت: همگام و همراه با مدافعان سلامت در طرح بسيج ملي مبارزه با کرونا به ميدان آمده‌ايم.

سعيدي از اختصاص 4 دستگاه سم پاشي و  آمادگي سم پاش‌داران در شهرستان اردل براي ضد عفوني کردن شهرستان خبر داد و گفت: با هدف مقابله با ويروس کرونا و جلوگيري از شيوع اين بيماري، تعدادي از کشاورزان شهرستان اردل با تراکتورهاي خود و تجهيزات سم پاشي براي ضدعفوني معابر و شکست ويروس کرونا ورود پيدا کردند.

وي افزود: در پي تصميم گيري کميته پيشگيري و کنترل بيماري کرونا در اردل، تاکيد فرماندار ويژه اين شهرستان و رئيس کميته پيشگيري از بيماري کرونا بر همکاري ادارات مختلف براي مقابله با اين ويروس، تعدادي از سم پاش‌داران در عمليات ضد عفوني شبانه معابر سطح شهر همکاري کردند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل با اشاره به انجام اقدامات پيشگيرانه در اداره جهاد کشاورزي اردل براي پيشگيري از انتشار ويروس کرونا، عنوان کرد: نصب پوستر در اداره، گند زدايي محوطه، سرويس هاي بهداشتي، حذف دستگاه ثبت انگشت، مکاتبه با مرکز بهداشت شهرستان براي اختصاص وسايل ضدعفوني کننده براي کارکنان اين اداره از جمله اين اقدامات است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg