کد مطلب: 183929
رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري:
ثبت بيشترين آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌هاي شهرکرد، لردگان و بروجن
تاریخ انتشار : 1399/01/17 14:16:58
نمایش : 909
رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري و سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: سه شهرستان شهرکرد، لردگان و بروجن به ترتيب بيشترين موارد ابتلا به کوويد۱۹ را به خود اختصاص دادند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از  جهانبين نيوز ؛  سيد راشد جزايري رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري  اظهار کرد : بر طبق آمار رسمي کرونا به تفکيک شهرستان‌هاي مختلف چهارمحال و بختياري، تا تاريخ شنبه شانزدهم فروردين ماه ۹۹ شهرکرد با ۶۳ بيمار در رتبه اول قرار گرفت، سپس شهرستان لردگان با ۳۷ بيمار و شهرستان بروجن با ۱۵ مبتلا در رتبه‌هاي بعدي قرار گرفتند.

وي با اشاره به موارد ابتلا به کوويد۱۹ در ديگر شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري، ادامه داد: بر اساس آمار، تا پايان امروز در شهرستان سامان يک بيمار، در شهرستان بن سه بيمار، در شهرستان فارسان ۱۲ بيمار، در شهرستان اردل ۲ بيمار و در شهرستان کيار ۴ بيمار مبتلا به کرونا به ثبت رسيد.

رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري و سرپرست معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد با تاکيد بر اينکه خوشبختانه تاكنون در شهرستان كوهرنگ موردي از ابتلا به كرونا ويروس به ثبت نرسيده است، عنوان كرد: با ابتلاي يك نفر ديگر به كوويد۱۹ تعداد مبتلايان به اين بيماري در استان به ۱۳۷ نفر رسيد.

جزايري اضافه کرد: متاسفانه با فوت يک نفر ديگر جمع جانباختگان بر اثر کرونا در چهارمحال و بختياري به ۱۸ تن رسيد، همچنين ۹۱ نفر نيز در اين استان بهبود يافتند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg