کد مطلب: 183983
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه اردل؛
رمضان ماه جاري شدن زلال قرآن است برکوير دلها
تاریخ انتشار : 1399/02/10
نمایش : 895
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت:رمضان ماه استغفار زلال کردن دل با کلام وحي است.
به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام مرتضي داودي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز پيرامون فضيلت ماه رمضان و نقش آن در وحدت بين مسلمانان، با اشاره به آيه شريفه " شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِي أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِّلنَّاسِ وَبَيِّنَاتٍ مِّنَ الْهُدَىٰ وَالْفُرْقَانِ" گفت:رمضان جزء مسائل جدايي ناپذير قرآن کريم است و علما در کتاب هاي مختلف بيان نموده اند که روزه برکات گسترده اي دارد و ماه مبارک رمضان؛ ماه قرآن، خودسازي و اصلاح و  تزکيه نفوس است.

داودي انس با قرآن را از برکات ماه رمضان خواند و گفت: در اين ماه مهماني خدا مغفرت، رحمت و برکت با عظمت و بي پاياني نصيب مهمانان خدا شده است که انس با قرآن از اين برکات بوده و از بهترين اعمالي است که در درگاه خدا پسنديده مي باشد.

وي با بيان اينکه  رمضان ماه استغفار زلال کردن دل با کلام وحي است خاطرنشان کرد: قرائت قرآن در ماه رمضان آن قدر اهميت دارد که پيامبر(ص) مي فرمايد: هر کسي يک آيه قرآن در ماه رمضان بخواند، خداوند ثواب يک ختم قرآن را به او مي دهد.

حجت الاسلام داودي در پايان با اشاره به برگزاري رزمايش کمک مومنانه گفت: کساني که توانايي مالي دارند در اين شرايط کرونايي مي‌توانند به خانواده‌هايي که نيازمند هستند و آسيب‌ديده‌اند کمک کنند چون ماه رمضان ماه کمک به فقرا و نيازمندان است.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg