کد مطلب: 184001
مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل خبرداد؛
پخت و توزيع 4 هزار غذاي گرم بين نيازمندان اردل
تاریخ انتشار : 1399/02/22
نمایش : 1157
مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل از توزيع 4 هزار غذاي گرم بين نيازمندان اين شهرستان تا پايان ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، نامدار قنبري مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز به فرمايشات مقام معظم رهبري در نيمه شعبان در خصوص راه‌اندازي رزمايش همدلي و مساوات براي کمک به فقرا اشاره کرد و افزود:پيرو اين فرمايشات ارزشمند تمامي نهادهاي مربوطه پاي‌کار آمدند تا هرکس گوشه‌اي از کار را گمرفته و براي کمک به نيازمندان در شرايط شيوع کرونا فعاليت کند.
قنبري افزود: اين غذاهاي گرم دريک  آشپزخانه شهرستان اردل در راستاي اجراي طرح مهدوي در دهه اول ماه مبارک رمضان و در راستاي رزمايش گسترده مواسات و همدلي با رعايت اصول بهداشتي و در راستاي پاسخگويي به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب طبخ شده است.
وي با بيان اينکه در اجراي اين طرح از ظرفيت خيران و دستگاه‌ها در راستاي حمايت از نيازمندان و اقشار آسيب‌پذير استفاده شده است، افزود: از ابتداي ماه رمضان تا کنون 2 هزار غذاي گرم بين نيازمندان اين شهرستان توزيع شد و تا تا پايان اين ماه رحمت  4 هزار پرس غذاي گرم در بين نيازمندان توزيع خواهد شد.
مديرکميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل خاطرنشان کرد: تمام پروتکل‌هاي بهداشتي در اين آشپزخانه‌ها رعايت شده و اين اماکن زير نظر کارشناسان بهداشت محيط فعاليت مي‌کنند.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg