کد مطلب: 184033
در چهارمحال و بختياري؛
بيش از 28 هزار نفر تحت حمايت بيمه کشاورزان و روستائيان قرار گرفته اند
تاریخ انتشار : 1399/03/12 09:10:33
نمایش : 1178
جعفر شاه بندري مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير چهارمحال و بختياري گفت: تاکنون ۲۸ هزار و ۷۱۷ نفر در استان چهارمحال و بختييياري زيرپوشش صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان ، روستائيان و عشاير قرار گرفته‌اند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ؛ جعفر شاه بندري مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير چهارمحال و بختياري اظهار کرد: صندوق بيمه اجتماعي، کشاورزان، روستائيان و عشاير از سال 83 شروع به کار کرد.

وي با اشاره به اينکه اين صندوق مزاياي زيادي را دارد تصريح کرد: افراد مي توانند با  حداقل 15 سال حق بيمه و 65 سال سن از مزاياي آن استفاده کنند .

شاه بندري افزود: بيمه شدگان با حداکثر 30 تا 35 سال پرداخت حق بيمه با سنوات کمتر وارد عضويت در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير مي شوند.

وي با اذعان بر اينکه تا کنون افراد زيادي تحت پوشش بيمه ما قرار گرفته اند گفت: تا کنون 400 نفر با پرداخت 15 سال حق بيمه بازنشسته شده اند.

شاه بندري افزود: افرادي هم که بيمه مي شوند اما بعد از پرداخت چند سال از بيمه خود فوت مي کنند خانواده تحت تکلف فرد فوت شده مي توانند از بيمه استفاده کنند.

وي حداقل سن براي عضويت در اين صندوق  را 18 سال و حداثر سن را 50 سال عنوان کرد  و گفت: افرادي مي توانند عضو اين صندوق شوند که سکونت آن ها در روستا و يا شهرهاي زير 20 هزار نفر تاييد شده باشد.

شاه بندري با بيان اينکه همه مي توانند از مزاياي بيمه استفاده کنند گفت: کشاورزان غير ساکن در شهرهاي بالاي 20 هزار نفر هم داريم که مي توانند از مزاياي اين بيمه استفاده کنند.

وي عنوان کرد: 240 شغل و حرفه مرتبط به حوزه کشاورزي اعلام شده که مي توانند از اين مزايا استفاده کنند و در استان ما عمده افرادي که فاقد بيمه هستند مي توانند عضو اين صندوق شوند.

شاه بندري با بيان اينکه 163 هزار و 513 نفر جامعه هدف استان چهارمحال و بختياري هستند گفت: تا کنون  28 هزار و 717 نفر از مزايا ي اين بيمه برخوردار شدند.

وي يادآور شد: تا کنون 26 هزار و 287 نفر در مناطق روستايي و در شهرهاي زير 20 هزار نفر، 2 هزار و 439 نفر تحت پوشش بيمه روستائيان قرار گرفته اند و تا رسيدن به آمار کلي فاصله زيادي داريم.

شاه بندري عنوان کرد: 33 هزار کارگزار فعال در سراسر استان چهارمحال و بختياري داريم که همه جزء افراد جامعه کشاورز هستند که اين ها مي توانند عضو اين صندوق شده و از مزاياي آن استفاده کنند.

وي در پايان خاطر نشان کرد:  متقاضيان با پرداخت اندک حق بيمه حداقل با سالي 330 هزار تومان و حداثر 840 هزار تمام مي توانند در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير عضو شوند .
 
انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg