کد مطلب: 184150
جهانبين نيوز گزارش مي دهد؛
تعطيلي جايگاه سوخت CNG باعث گلايه مندي رانندگان شد
تاریخ انتشار : 1399/05/11
نمایش : 1404
تعطيلي جايگاه‌هاي سوخت گاز در شهر اردل سبب گلايه مردم اين مناطق و سرگرداني آنان، بويژه رانندگان شده است.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ يکي از شهروندان اين شهرستان ضمن انتقاد از مسئولان اجرايي شهر اردل اظهار داشت:مدتي است دو جايگاه سوخت CNG شهر اردل تعطيل و نيمه تعطيل شده اند. جايگاه اختصاصي شهرداري که نزديک دو ماه کاملا تعطيل شده و جايگاه ديگري هم تنها در بعضي روزها، آن هم در ساعات کوتاه فعال مي باشد.
 


 
وي افزود:جايگاه هاي سوخت گازCNG شهر اردل بعنوان نزديک ترين و تنها جايگاه خودروهاي سواري و باري در يک منطقه وسيع و پراکنده اند که عدم ارائه خدمات سوخت رساني موجبات ناراحتي و گلايه عميق مردم شهرستان و خصوصا شهرهاي اردل و کاج و دهستان هاي روگر و ديناران شده است و براي سوخت گيري وسايل نقليه خود بايد به شهرهاي اطراف مراجعه کنند.
 
اين شهروند بيان کرد:اگر چه سعه صدر و صبر کم نظير مردم، بر کسي پوشيده نيست اما آيا نبايد دستگاه هاي متولي مطابق قوانين مندرج در وظايف آن مجموعه ها و لزوم رفع موانع دسترسي به امکانات اوليه معيشت عمل کنند؟!
 
اميدواريم دستگاه هاي متولي در اين باره توضيحات منطقي و قانوني به مردم  عزيز ارائه فرمايند.

صفر علي نصيري شهردار شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز در اين خصوص اظهار داشت: از تاريخ پنج تير ماه به دليل تعميرات و استاندارد سازي جايگاه CNG , و بدليل خطرناک بودن و احتمال ايجاد حادثه جايگاه شهرداري تعطيل گرديد.

نصيري افزود: به دليل مشکلات اين جايگاه ،جايگاه پايين  پمپ بنزين  را قبل از جايگاه شهرداري استاندارد سازي  نموده که خواهشمنديم پيگيري تعطيلي  آن جايگاه باشين، که قطعات جايگاه شهداري به زودي نصب و به مردم خدمات خواهد داد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg