کد مطلب: 184154
دانا گزارش مي دهد؛
پروپاگانداي اصلاح طلبان عليه مجلس يازدهم / سه مرحله تخريب خانه ملت در 2 ماه
تاریخ انتشار : 1399/05/12 12:38:02
نمایش : 1269
هنوز دو ماه بيشتر نيست که مجلس يازدهم تشکيل شده است و در اين مدت خانه ملت مشغول جانمايي ساختار و نيروهاي خود بود که اصلاح طلبان با تخريب هاي گوناگون عليه مجلس خبرپراکني کردند.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ اصلاح طلبان از ابتداي تشکيل مجلس يازدهم دست به تخريب آن نزد افکارعمومي زدند. جريان اصلاحات که به سبب عملکرد ضعيف نيروهاي خود در مجلس دهم به طور کل ميدان مجلس يازدهم را به رقيب سياسي خود واگذار کرد و حتي نتوانست يک فراکسيون اقليت در خانه ملت تشکيل دهد اين روزها با تاکتيک هاي مختلف جنگ رواني عليه مجلس يازدهم دست به کار شده است.

اين موضوع در سطوح مختلف در جريان اصلاحات در حال پيگيري است و به صورت پروپاگاندا گونه در حال انجام است.

اصلاح طلبان در ابتدا با تندروي و حمله شديد به مجلسي که هنوز تشکيل نشده بود حتي آنرا عليل و ناکارآمد خواندند.

اين حملات سياسي از سوي نيروهاي مختلف اصلاح طلب انجام مي شد. حتي فردي مانند «عباس عبدي» تئوريسين سياسي اين جريان نيز در اين زمينه دست به کار تخريب مجلس شدند.

در مرحله دوم اصلاح طلبان سعي کردند که با استفاده از اخبار فيک وجعلي که در فضاي مجازي منتشر مي شود به تخريب مجلس يازدهم بپردازند. در همين زمينه طرح هاي جعلي و جنجالي به نام مجلس يازدهمي ها زده شد. از طرح «ازدواج اجباري» گرفته تا «تغيير نام فرودگاه مهرآباد» و کاهش آي کيو ايرانيان اين طرح هاي جعلي همه و همه از سوي اصلاح طلبان بال و پر داده شد تا وجهه مجلس يازدهم تخريب شود.

مرحله سومي که چندي است آغاز شده است، پروژه اختلاف افکني ميان نيروهاي جريان اصولگرا و نمايندگان اين جريان در مجلس شوراي اسلامي است. از اين رو اصلاح طلبان سعي کردند با ايجاد موج هاي خبري اختلافاتي در اين حوزه ايجاد کنند. اخيرا تيتر « يک اتوبوس اصولگرا» که يکي از روزنامه هاي اصلاح طلب در صفحه اول خود منتشر کرد در همين راستا انجام گرفت.

حمله اصلاح طلبان به مجلس يازدهم با عليل و بي کفايت خواندن آن

در حوزه طرح هاي فيک و جعلي که به نام مجلس يازدهم براي تخريب آن از سوي جريانات رقيب و معاند نسبت داده شد نيز فراواني خاصي ديده مي شود. 

در يک نمونه «مصطفي تاج زاده» اصلاح طلب تندرو  در توئيتي نوشت: « طرحهاي نمايندگانش تاکنون: ختم روزانه قرآن، تغيير نام فرودگاه مهرآباد، تقاضاي شنود تلفن راه‌يافتگان به مجلس، رساندن جمعيت ايران به ۱۵۰ميليون نفر، آرزوي تداوم تحريم و نامگذاري خياباني به اسم جورج فلويد در تهران!»

طرح هاي جعلي که به نام مجلس يازدهم زده شد

جالب اينجاست که با وجود اينکه طرح از سوي اعضاي هيئت رئيسه مجلس تکذيب شده است اما برخي از اصلاح طلبان همواره روي آن پافشاري و دروغسازي مي کنند. اين موضوع به خوبي نشان مي دهد که چرا اين طرح هاي کذايي مطرح شده و هدف اصلاح طلبان براي تخريب مجلس حتي استفاده از اخبار جعلي و فيک نيوزهاست.

در همين رابطه، «احمد اميرآبادي فراهاني» در صفحه شخصي خود در توييتر نوشت:‌ « اين روزها برخي، طرح‌هايي را منتشر مي‌کنند که هدف آن تخريب مجلسي است که مردم به آن اميدوارند. مسئول طرح‌ها در هيات رئيسه بنده هستم. طرح‌هايي مثل ازدواج اجباري يا تغيير نام فرودگاه مهرآباد تحويل نشده. ضمن اين که مسئول نام‌گذاري فرودگاه‌ها وزارت راه است.»

به نظر مي رسد رويه اصلاح طلبان در برابر مجلس يازدهم کاملا سياسي جناحي است. اصلاح طلبان چون نيروي خاصي در مجلس يازدهم ندارند سعي دارند با القاسازي رسانه اي مجلس يازدهم را مجلسي ناکارآمد جلوه دهند تا اميدواري براي حضور در ساختار قدرت در آينده داشته باشند. اين درحالي است که اقداماتي که مجلس دهم از سوي فراکسيون اميد انجام گرفت و طرح هاي واقعي همچون «سربازي رفتن دختران» و «محاکمه منتقداني که در سخنراني ها اعتراض خود را ابراز مي کنند» ارائه شد، قابل کتمان نيست.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg