کد مطلب: 184165
مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي اردل خبرداد:
اهدا 90 ميليون ريال کمک نقدي به سادات نيازمند اردل
تاریخ انتشار : 1399/05/20 12:38:37
نمایش : 1008
مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي اردل گفت: بيش از 90 ميليون ريال کمک نقدي از سوي خيرين شهرستان اردل براي اهدا به سادات نيازمند و خانواده هاي نيازمند، جمع آوري و پرداخت شد.
به گزارش هفت چشمه، فاطمه رئيسي مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:در جامعه  امروز که برخي از مردم تنها با يارانه و يا با مستمري‌هاي نهادهاي حمايتي زندگي مي‌کنند افرادي آبرومند هستند که با وجود اينکه نيازمند کمک هستند اما در سکوت و فقر زندگي مي‌کنند و آنها حق بزرگي بر گردن ما دارند حقي که هر انسان بايد در طول سال مقداري از مال خود را به سادات پرداخت کند اما اين روزها با وجود اوضاع و احوال اقتصادي شايد کمتر به اين امر توجه شود و سادات نيازمند در سکوت شهرها و روستاها با نداري روز را به شب سپري کنند.

رئيسي افزود: در اين راستا 90  ميليون ريال کمک نقدي از سوي خيرين شهرستان اردل  براي اهدا به سادات نيازمند و خانواده هاي نيازمند، جمع آوري و پرداخت شد.

وي بيان کرد:همچنين  پيرو فرمايش رهبر انقلاب اسلامي  و در راستاي رزمايش کمک مومنانه يک سري جهيزيه به ارزش 35 ميليون ريال به يکي از نوعروسان نيازمند شهرستان اردل اهدا شد.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg