کد مطلب: 184244
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري؛
هشت سال دفاع مقدس، حديث ماندگار پايداري
تاریخ انتشار : 1399/06/31 11:10:53
نمایش : 1629
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: هشت سال دفاع مقدس براي هميشه در تناريخ اسلام به يادگار ماند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز ؛ حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام صبح امروز در مراسم رژه موتوري به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس يک حماسه ارزشمند، ماندگار، جهت دهنده، سازنده ، پايدار، صادر کننده انقلاب، مقاومت بخشنده به جهان مقاومت و مستضعفين و ... است .

وي با اشاره به اينکه هشت سال دفاع مقدس براي هميشه در تاريخ اسلامي به يادگار ماند گفت: زيبايي هاي انقلاب يکي پس از ديگري خودش را نشان مي دهد و مردم ما هميشه  و در هر زماني لبيک گوي رهبر معظم انقلاب اسلامي هستند و خاطره آفريني مي کنند.

نکونام ادامه داد: در طول چهل و اندي سال از انقلاب اسلامي فتنه هاي زيادي در اين کشور رخ داد که با هوشياري مردم همه آن ها ناکام ماندند.

وي اذعان داشت: ايثارگران خاطره هاي خوش و شيرني براي آيندگان  را بر جاي گذاشتند که اين سر فصل بزرگ و ماندگار در تاريخ انقلاب اسلامي مي ماند.

نکونام  با اشاره به رزمايش مواسات و کمک مومنانه خاطر نشان کرد: استان  چهارمحال و بختياري در اين عرصه نقش آفريدند  به گونه اي که  در مرحله اول 40 ميليارد کمک و  در مرحله دوم 19 ميليارد بوده که اين نشان دهنده ابهت اسلام است.

وي با تاکيد بر اينکه دشمن در همه عرصه ها شکست خورده و خوار شده است گفت: بزرگ ترين دشمن ما آمريکا همان شيطان بزرگ است که امروز خوار ترين حکومت در دنيا محسوب مي شود.

نکونام در پايان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي شرق و غرب را له مي کند و  پرچم اسلامي را بالا نگه مي دارد تا به دست صحاب اصلي خود (امام زمان  (عج) ) برساند.
 
انتهاي پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg