کد مطلب: 184245
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج اردل خبر داد؛
100 برنامه گراميداشت چهلمين سالگرد دفاع مقدس در اردل اجرا مي شود
تاریخ انتشار : 1399/06/31
نمایش : 1122
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل از برگزاري 100 برنامه متنوع فرهنگي،ورزشي و هنري به مناسبت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش هفت چشمه، به نقل از جهانبين نيوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در جلسه همايش تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت که با حضور مسئولين و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شدگفت:دفاع مقدس و 8 سال جنگ تحميلي مکتب هاي زيادي چون مکتب دفاع، مقاومت و مکتب سردار دلها حاج قاسم سليماني را براي ما به جا گذاشته است.

موسوي افزود: با داشته ها و تجربه هاي دوران دفاع مقدس گام دوم انقلاب را محکم تر بر خواهيم داشت.

وي با بيان اينکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 100 برنامه متنوع  فرهنگي،ورزشي و هنري در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد گفت : تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت، نشست هاي روشنگري ، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در مدارس، اجراي مسابقات ورزشي، برگزاري شب شعر و خاطره، غبارروبي گلزار شهدا و سرکشي از خانواده آنها،رگزاري يادواره شهدا،برگزاري مسابقات کتابخواني و نمايشگاه عکساز مهمترين برنامه هاي سپاه ناحيه در هفته دفاع مقدس خواهند بود.

موسوي همچنين از اجراي رزمايش کمک مومنانه در هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد و افزود: در قالب اين رزمايش همزمان با هفته دفاع مقدس 400 بسته معيشتي بين اقشار کم درآمد در شهرستان اردل توزيع مي شود.

انتهاي پيام/570ه

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg