کد مطلب: 184246
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) :
دفاع مقدس نماد قدرت اسلام در برابر استکبار جهاني است
تاریخ انتشار : 1399/06/31 11:58:47
نمایش : 991
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: ايستادگي در جنگ تحميلي نماد قدرت اسلام در برابر کفر جهاني را نشان داد.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري  صبح امروز در مراسم رژه موتوري که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: آنچه انقلاب اسلامي ما را تا به امروز به پيروزي رساند  ايستادگي و مقاومت مردم ما  در مقابل تمامي استکبار جهاني بود.

وي  با اشاره به اينکه در طول چهل سال انقلاب اسلامي جنگ ها و فتنه هاي زيادي عليه جمهوري اسلامي رخ داد تصريح کرد: نظام جمهوري اسلامي ما تا کنون درمقابل همه ابر قدرت هاي شرق و غرب ايستاده است.

 اکبري با اذعان بر اينکه در 31 شهريور سال 59 با حمله رژيم بعث عراق همه زنان و مردان شير دل ما در مقابل تمامي استکبار جهاني استادند عنوان کرد: به تعبير امام راحل ما انقلاب را در هشت سال دفاع مقدس به دنيا صادر کرديم تا مظلوميت خويش را در هشت سال دفاع مقدس به دنيا نشان دهيم  و ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب در حد هشت سال دفاع مقدس شکسته شد.

 وي ادامه داد: در همين راستا مردم استان ولايت مدار چهارمحال و بختياري با تقديم بيش از دو هزار و  440 شهيد عزيز و گرانقدر اعم از سرداران و فرمانداهان و اميران تقديم کردند تا به  پيروزي دست پيدا کرديم.
 
اکبري خاطر نشان کرد: تمام دنيا به اين نتيجه رسيدند که نظام جمهوري اسلامي امروز يکي از قدرت هاي مهم در منطقه و در سطح جهان است .

وي با تاکيد بر اينکه امروز امکانات و تجهيزات  ما در مقايسه با دوران انقلاب  و شروع جنگ تحميلي نيست گفت: اقتدار نيروهاي مسلح ما  به خاطر وجود مقام معظم رهبري است که اين بازدارندگي و اين مشيت آهنين را نشان مي دهد.

اکبري افزود: اين امادگي در سطح تمامي نيروهاي مسلح و در تمامي استان چهارمحال و بختياري در غالب سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) و نيروي مقتدر استان وجود دارد.

وي خاطر نشان کرد: امسال به دليل وجود بيماري کرونا همچون سال هاي گذشته وجود نيروي انساني در رژه محدود و لذا تلفيقي از امکانات و تجهيزات نظامي و کمک هاي مومنانه مردم استان چهارمحال و بختياري در مقابل تمثال امام راحل با مقام معظم رهبري و شهدا مسئولين استان رژه خواهند رفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع)  گفت: کمک هاي مواسات و مونانه مردم استان چهارمحال و بختياري که از ابتداي شروع رزمايش مواسات و کمک مومنانه به فرمان مقام معظم رهبري تا کنون بالغ بر 55 ميليارد تومان کمک هاي مردمي جمع اوري شد و تقديم نيازمندان و اسيب ديدگان از ويروس کرونا قرار گرفت.

سردار اکبري اظهار کرد: امروز توفيق داريم به همت بسيجيان عزيز و کمک هايي که که توسط سپاه جمع اوري شد بالغ بر چهار هزار بسته معيشتي و هزار بسته لوازم التحرير جوع آوري و  بعد از رژه به شهرستان هاي ده گانه استان انتقال داده مي شود .

وي يادآور شد: ما در کنار مردم هستيم تا زماني که نياز باشد همچون دوران دفاع مقدس که مردم عزيز کشور ما پشتيبان رزمندگان و حاميان رزمندگان بودند و امروز اين نيروهاي مسلح و رزمندگان نيروهاي مسلح تا هر جايي که نياز باشد در کنار مردم هستند.

انتهاي پيام/1029ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg