کد مطلب: 184251
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:
تقابل دشمن در فضاي مجازي ادامه مسير جنگ تحميلي است/ تلاش مي کنند با دروغ و تحريف مردم ايران را از حرکت خود باز دارند
تاریخ انتشار : 1399/07/02 12:50:16
نمایش : 1214
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: تقابلي که دشمن در فضاي مجازي پيش گرفته و تلاش مي کند به شکل رواني و تمسک به دروغ و تحريف مردم ايران را باز دارد، ادامه همان مسير دهه اول است و اکنون همان جبهه بعد از شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم اورده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل ازصاحب نيوز؛ سردار غلامرضا سليماني پيش از ظهر امروز در يادواره شهيده زينب کمايي اظهار کرد: اين يادواره در ايامي برگزار مي شود که سالروز آغاز تجاوز رژيم بعثي به ميهن اسلامي و دفاع مقدس است و در واقع اربعين اين حماسه بزرگ فرا رسيده است.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در مورد اهميت برگزاري يادواره ها تصريح کرد: اين حرکت ها بايد تداوم داشته باشد تا نسل جوان ان را به عنوان چراغ راه داشته باشد و ما اين را در دسترس جوانان قرار دهيم.

وي با بيان اينکه دفاع مقدس يک حادثه بزرگ بود، گفت: ما هنوز نتوانستيم ايم از ظرفيت هاي انقلاب بر اساس منظومه فکري امامين انقلاب استفاده کنيم؛ اين انقلاب ويژگي خاصي را در مقايسه ديگر نظام هاي مردم سالاري غربي دارد و اين تفاوت ماهيتي انقلاب ما است.

سليماني ادامه داد: جنگ تحميلي، تجزيه طلب ها در داخل و منافقاني که با پشتيباني نظام سلطه در دهه اول مي خواستند مانع الگو سازي حضرت امام (ره) شوند و تلاش کردند اين الگو که مردم در همه موارد سالار خود باشند شکل نگيرد را به همگان شناساند.

علامرضا سليماني عنوان کرد: چندين دهه و حتي چندين قرن در اين مملکت نظام سلطه سرمايه گذاري کرده بود و کشور را به يک وابسته و سرسپرده تبديل کرده بود که با انقلاب اين طرفيت از دست ان ها خارج شد و نظم طراحي شده و در هم تنيده شده آمريکايي ها از دست آن ها خارج شد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور گفت: تمرکز آمريکايي ها در دهه اول پيروزي انقلاب براي اين بود که الگويي از انقلاب اسلامي شکل نگيرد و اين الگو جديدي در دنياست و يک راه جديد است.

وي افزود: تقابلي که دشمن در فضاي مجازي پيش گرفته و تلاش مي کند به شکل رواني و تمسک به دروغ و تحريف مردم ايران را باز دارد، ادامه همان مسير دهه اول است و اکنون همان جبهه بعد از شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم اورده است.

سليماني با بيان اينکه ما بايد با تمسک به فرهنگ ايثار و شهادت و با کنشگري با دشمن مقابله کنيم، افزود: زينب کمايي اول خودسازي کرد و بعد ديگر سازي مي کند؛ در بيانيه گام دوم هدف تشکيل دولت اسلامي است که به معناي تکميل مدل و الگوي مردم سالاري اسلامي در همه موارد است و بايد در گام دوم جنبه هايي که تحقق پيدا نکرده در ابعاد مختلف تحقق پيدا کند و همه جنبه هاي مردم سالاري تحقق پيدا کند و ديگر جامعه پردازي و خود سازي و ديگر سازي و بعد از ان تشکيل تمدن اسلامي است؛ البته بحث تشکيل حکومت اسلامي حتما منحصر به خودسازي نبوده و فراتر از ان است

رئيس سازمان بسيج مستضعفين ادامه داد: نظام سلطه تمام فشار و جنگي را که به کار گرفته تلاش مي کند اين مدل کامل نشود چرا که اين پايان کامل نظام سلطه است؛ در همين اتفاقات اخير فقط يک کشور ناشناخته با آمريکا همراهي کرد و اين که ديگران همراهي نکردند معناي بزرگي دارد و حتي اروپايي ها براي حفط منافع خود همراهي نکردند، آعاز گر مبارزه در مقابل نظام سلطه جمهوري اسلامي است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه امارات يک مجموعه شرکت بزرگ اقتصادي است که امريکايي ها چنگي بر آن انداخته اند و پديده به عنوان ملت شکل نگرفته و هويتي ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس نيز، هم کشتي ها و مهمات را در امارات، کويت و بنادر سعودي پياده مي کردند.

سليماني رمز پيروزي ملت ايران در چهل سال گدشته تمسک به امامت و ولايت و در سايه ولايت عمل کردن دانست و گفت: خانواده شهيدي با وجود تقديم چهار فرزند خود به انقلاب باز هم مي گويد از انقلاب هيچ انتظاري ندارد و همچنان مديون و بدهکار انقلاب است، اما عده اي که تفکرات ليبرالي دارند از هيچ خيانتي فروگذار نيستند و دشمن آن ها را جمهوري اسلامي معرفي مي کند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان کرد: در عاشورا کوفيان به ميدان نيامدند و اگر آن روز مردم به امامشان  لبيک گفته بودند جهان اسلام مسير ديگري را مي گذراند و اکنون شرايط ديگري بود، اما امروز جمهوري اسلامي فرصت جديدي را به بشريت و دنيا داده است.

غلامرضا سليماني بيان کرد: ما منکر مشکلات مردم نيستيم و همه ظرفيت هاي نظام بايد براي حل اين مشکلات به کار گرفته شود؛ ما بايد شرايطي فراهم کنيم که مردم در کنار مسئولان براي حل مشکلات وارد ميدان شوند.

وي با شاره به نقش فعاليت فرهنگي و جايگاه آن گفت: اين مقام خيلي بالاتر از يک حکم حکومتي و نظامي است، ترور شهيده زينب کمايي با اين رويکرد و راهبرد انجام شده است و با وجود اينکه نزديک به ۳۷ سال از آن مي گذرد فراموش نشده و اين راه ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg