کد مطلب: 184255
گل محمدي: نمي‌دانم چرا از حق تيم هاي ايراني دفاع نشده است؟/ باشگاه در زمينه مشکلات داوري منفعل بود
تاریخ انتشار : 1399/07/02 13:17:41
نمایش : 1190
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ديدار با شارجه مي تواند به ما کمک کند تا بتوانيم در جام بمانيم و به همين دليل با تمام توان و نيرو بازي مي کنيم.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، يحيي گل محمدي در نشست خبري پيش از بازي با شارجه امارات اظهار داشت: بازي سخت و حساسي را در پيش داريم و يکي از حساس ترين بازي هاي اين فصل ما خواهد بود. ديداري که مي تواند به ما کمک کند تا بتوانيم در جام بمانيم و به همين دليل با تمام توان و نيرو  بازي مي کنيم.

وي افزود: بايد ديدار جدي و با تمرکز بالا انجام بدهيم. حريف تيمي است که از موقعيت هايش خوب استفاده مي کند و بازيکنان خوبي در خط حمله دارد که خيلي خطرناک هستند. اگر مقابل الشارجه تمرکز نداشته باشيم، به مشکل مي خوريم.

سرمربي پرسپوليس تصريح کرد: براي کسب سه امتياز با تمام وجود بازي مي کنيم و ان شاءالله بتوانيم يک بازي خوب انجام بدهيم. بچه هاي ما آماده ديدار با  شارجه هستند و از حساسيت و اهميت اين ديدار با خبر هستند. فکر مي کنم فردا شاهد يک بازي فني و خوب از سوي بازيکنان پرسپوليس باشيم و در نهايت اتفاق خوبي بيفتد و سه امتياز براي ما باشد.

گل محمدي درباره اينکه پرسپوليس براي صعود به مرحله بعدي نياز به بردن شارجه دارد، گفت: در صحبت هايم گفتم شارجه يکي از تيم هاي واقعا خوب اين دوره از بازي ها است و ما هم در گروهي قرار گرفتيم که تمام تيم ها شانس صعود دارند. پرسپوليس تيم خوبي است و در تمام ديدارهايي که در قطر انجام داديم، بازي هاي خيلي خوبي را انجام داديم.

وي افزود: سه بازي خوب داشتيم که دو ديدار را برديم و يکي را هم بر حسب اتفاق ها و اشتباهات پي در پي داوري باختيم اما مي دانيم مقابل تيم خيلي خوبي بازي داريم. دور رفت در حضور هواداران شارجه توانستيم يک امتياز از اين تيم بگيريم و آن ديدار دو بر دو شد. آنچه از قوانين مي دانيم اين است که بازي هاي رو در رو و گل هاي زده در خانه حريف خيلي تاثيرگذار و ملاک صعود بوده اما اکنون نمي دانم چه اتفاقي افتاده که قانون عوض شده است.

سرمربي پرسپوليس اضافه کرد: پرسپوليس در دور رفت ليگ قهرمانان آسيا ميهمان شارجه بود و البته تيم هاي ايراني در تمام ديدارهاي دور رفت ميهمان حريفان شان بوده و در خانه آنها گل زده و امتياز گرفته اند. با تمام سختي ها اين اتفاق افتاده و تيم ما مقابل هواداران شارجه توانست امتياز بگيرد و دو گل به ثمر برساند.  اين زحمت ها قبلا کشيده شده اما الان مي گويند گل هاي زده مهم نيست و تفاضل گل مهم است.

گل محمدي افزود: بايد از فدراسيون و باشگاه خودمان سوال کنيم چرا از حق باشگاه هاي ايراني در اين مقطع دفاع نشده است. اين واقعا جاي سوال دارد و زحمت تمام بازيکنان و مربيان خيلي راحت مشغول از بين رفتن است.

وي درباره واکنش نشان ندادن خود به اشتباهات داوري ديدار با الدحيل در نشست خبري پس از بازي اظهار داشت: من مربي هستم و تمرکزم روي کارم است. باشگاه بايد به  اتفاق هايي که در بازي مي افتد و مشکلاتي که به وجود مي آيد واکنش نشان بدهد. متاسفانه باشگاه پرسپوليس در اين موضوع منفعل بود و عکس العملي نشان نداد. فکر نمي کنم اگر من صحبتي مي کردم به جايي مي رسيد.

سرمربي پرسپوليس افزود: باشگاه وظيفه دارد از حق مربيان ، بازيکنان و هواداران دفاع کند. وقتي باشگاه پرسپوليس عکس العملي نشان نمي دهد، حرف زدن من هم تاثيري روي اين مسائل ندارد.

گل محمدي درباره اينکه آيا در ديدار فردا تيمش مي تواند به جز پنالتي و کرنر از راه ديگري به گل برسد، گفت: شک نکنيد فردا تيم ما هجومي و براي گرفتن سه امتياز بازي مي کند.بازي خيلي مهمي را پيش رو داريم و نتيجه براي هواداران پرسپوليس خيلي مهم است. مي دانيم از الان دنبال اين هستند خبرهاي خوبي بشنوند و مي خواهيم سه امتياز را بهآنها هديه بدهيم.

وي افزود: انگيزه زيادي براي کسب سه امتياز داريم و صد در صد موقعيت هاي گل هم ايجاد مي کنيم. بازي سراسر هجومي را از پرسپوليس مي بينيد و تمام تمرکزمان هم ابتدا روي گل نخوردن است.

انتهاي پيام/ا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg