کد مطلب: 184325
آيت الله جنتي:
مدعيان ياوه گو از کدام حقوق بشر دم مي زنند
تاریخ انتشار : 1399/08/06 13:16:00
نمایش : 1574
رئيس مجلس خبرگان رهبري در واکنش به حمايت رئيس جمهور فرانسه از اهانت به ساحت پيامبر اسلام (ص) تاکيد کرد: چگونه است که مدعيان فرهنگ و تمدن غربي و حاميان ليبرال دموکراسي که از حقوق بشر دم مي زنند از کنار حرمت شکني و اهانت به پيامبري که «رحمة للعالمين» و «منادي اخلاق انساني» است به راحتي مي گذرند؛ به راستي اين مدعيان ياوه گو از کدام حقوق بشر دم مي زنند؟

به گزارش هفت چشمه،  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در پي حمايت رئيس جمهوري فرانسه از کاريکاتورهاي عليه پيامبر اسلام رئيس مجلس خبرگان رهبري با صدور بيانيه اي اين اقدام را محکوم کرد.

متن بيانيه آيت الله جنتي به شرح زير است:

جسارت اهانت آميز ماکرون رئيس جمهور فرانسه به ساحت پاک پيامبر مکرم اسلام (ص) و حمايت مجدد او از کاريکاتورهاي موهن عليه حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله و سلم) به بهانه حمايت از آزادي بيان بار ديگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگيخت.

چگونه است که مدعيان فرهنگ و تمدن غربي و حاميان ليبرال دموکراسي که از حقوق بشر دم مي زنند در چنين حوادثي خود را به خواب خرگوشي زده و از کنار حرمت شکني و اهانت به پيامبري که «رحمة للعالمين» و «منادي اخلاق انساني» است و نژاد و قوم و قبيله در نزدش اهميتي ندارد و قريب دو ميليارد انسان در سر تا سر گيتي از ايشان پيروي مي کنند و پيروان حقيقي اديان آسماني وي را مورد تکريم و احترام مي دانند به راحتي مي گذرند؟ به راستي اين مدعيان ياوه گو از کدام حقوق بشر دم مي زنند؟

چگونه است که در اين کشور، رسانه‌هاي گروهي و دستگاههاي تبليغاتي براي اسلام ستيزي و اسلام هراسي، مجاز و بلکه با وقاحت تمام، مورد حمايت هستند، اما اگر فرد يا رسانه اي بخواهد از جنايات رژيم صهيونيستي سخني بگويد يا انتقادي کند مورد شديدترين برخوردها قرار مي گيرد؟ اين چه نوع آزادي بياني است که اينان مدعي اش هستند؟

مجلس خبرگان رهبري، ضمن محکوم نمودن اين اقدام سخيف رئيس‌جمهور فرانسه از سران کشورهاي اسلامي، عموم مسلمانان و پيروان راستين اديان ابراهيمي مي خواهد با اعلام انزجار نسبت به حرکت نابخردانه امانوئل ماکرون با اتحاد و انسجام در مقابل اين قبيل جسارت ها به ساحت مقدس قرآن کريم و پيامبر عظيم الشأن اسلام سکوت نکرده و آرام نگيرند تا ديگر شاهد چنين اعمال وقيحانه اي نباشيم ان شاءالله (و سَيعلَمُ الّذينَ ظَلَموا أَي مَنقَلَبٍ ينقَلِبونَ).

 

انتهاي پيام/ک

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg