کد مطلب: 204421
نخبه علمي شهرستان اردل؛
ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود
تاریخ انتشار : 1399/09/10 09:19:30
نمایش : 896
نخبه علمي شهرستان اردل با بيان اينکه تنها راه نجات کشور تکيه بر توان داخلي است نه چشم دوختن به دولت جنايتکار آمريکا گفت:ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود.
به گزارش هفت چشمه؛ امين سليماني نخبه علمي شهرستان اردل در گفت در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با تبريک و تسليت شهادت و فقدان محسن فخري‌زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌اي گفت: اين ترور بزدلانه که با دستان جنايتکارانه شبکه‌ي صهيونيستي تروريزم بين‌الملل دولتي صورت گرفت نشانه‌ي به بن بست رسيدن استکبار جهاني در مقابل پيشرفت‌هاي علمي  ملت سرافراز ايران اسلامي بوده و صرفاً جهت انتقامجويي از ملت عزيز ايران است.

سليماني بيان کرد:جنايتکاران تصور ميکنند با ترور دانشمندان کشور مي‌توانند مانعي در برابر رشد و بالندگي فرهيختگان و نخبگان اين مرز و بوم ايجاد نمايند، ولي با حول و قوه الهي انشاءالله در اين رفتار شنيع و قساوت‌آميز نيز شکست خواهند خورد و به اغراض پليد و شريرانه‌ي خود دست نخواهند يافت.

وي در ادامه افزود: برخي از مسئولين همچنان دم از مذاکره مي زنند و تنها راه نجات کشور را مذاکره با غرب و آمريکاي جنايتکار مي دانند و بدانند که آمريکا و غرب بي اعتماد هستند و هيچ زماني خيرخواه ما نخواهند بود  و همچنين ترور نخبگان سرانجام برجامي که امضايش تضمين بود.

نخبه علمي شهرستان اردل با بيان اينکه راه نجات کشور تکيه بر  توان داخلي است، گفت: مقاومت و مقابله با استکبار جهاني ، موجب دستيابي به عزت و اقتدار مي شود.

انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg