کد مطلب: 204431
بي‌توجهي رئيس فدراسيون تيراندازي به صحبت‌هاي مقامات ورزشي/بازگشت المپيکي‌ها، شايد وقتي ديگر
تاریخ انتشار : 1399/09/11 10:12:04
نمایش : 984
با وجود صحبت‌هاي رئيس کميته ملي المپيک در خصوص ادامه همکاري هاشمي با تيراندازي هنوز تصميمي در اين خصوص گرفته نشده است.

به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، نزديک به 3 ماه از قهر ملي‌پوشان المپيکي تيراندازي و عدم همکاري الهام هاشمي با فدراسيون تيراندازي مي‌گذرد و با وجود ورود وزارت ورزش و کميته ملي المپيک هنوز خبري از حل مشکلات نيست.

بعد از درخواست‌هايي که الهام هاشمي از رئيس فدراسيون تيراندازي داشت و عدم اجرايي شدن اين درخواست‌ها، الهام هاشمي تصميم گرفت همکاري خود را پايان دهد. به دنبال اين مشکلات سيدرضا صالحي‌اميري رئيس کميته ملي المپيک و همين طور مسئولان وزارت ورزش بارها جلسه‌اي با هاشمي و علي دادگر رئيس فدراسيون برگزار کردند که هيچ کدام از آنها به نتيجه نرسيد.

با وجود اين اتفاقات صالحي‌اميري در نشست خبري که هفته گذشته داشت تاکيد کرد الهام هاشمي در کنار تيم خواهد ماند. الهام هاشمي در آخرين مصاحبه خود تاکيد کرده بود اگر فدراسيون تمايلي براي ادامه همکاري ندارد بهتر است هر چه زودتر سرمربي جديد را معرفي کند تا بيش از اين به ورزشکاران آسيب نرسد. قرارداد هاشمي 13 مرداد امسال به پايان رسيد و اين قرارداد تمديد نشد.

رئيس کميته ملي المپيک در اين باره گفته بود: الهام هاشمي جزو بهترين مربيان روز دنياست. او يک سرمايه براي ما بوده و حفظ او از برنامه‌هاي ماست. تلاش بود اين ظرفيت‌ها را کنار هم قرار دهيم و تمرکز خود را براي المپيک بگذاريم. الهام هاشمي در کنار تيراندازي خواهد بود. ما و وزارت ورزش هم تعهد کرديم از اين رشته حمايت کنيم.

اگرچه صالحي‌اميري در صحبت‌هاي خود حرف از ماندن هاشمي زده اما به نظر مي‌رسد رئيس فدراسيون تيراندازي توجهي به صحبت‌هاي مقامات ورزشي کشور نداشته و همچنان به کار خود که همان توجه ويژه به اهداف پروازي ‌است، مشغول است.

دادگر حتي در اين مدت نتوانسته وضعيت بلاتکليفي ملي‌پوشان تفنگ را حل کند آن هم در شرايطي که کمتر از 8 ماه به بازي‌هاي المپيک فرصت باقيست و بهترين‌هاي جهان در حال آماده‌سازي براي رقابت در اين ميدان بزرگ هستند.

کاروان تيراندازي ايران 6 سهميه المپيک کسب کرده که 4 سهميه در تفنگ است اما در حال حاضر ملي‌پوشان تفنگ در خانه هستند و تمرينات‌شان را در منزل پيگيري مي‌کنند.

بايد ديد بالاخره چه زماني قرار است آرامش به تيراندازي برگردد و ملي‌پوشان با حضور در اردو تمرينات خود را از سر بگيرند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg