کد مطلب: 204436
يادداشت/
کره گيري از دو قطبي هاي رسانه اي
تاریخ انتشار : 1399/09/13 10:26:34
نمایش : 1047
بعضي سياسيون داخلي با راي آوردن بايدن در انتخابات آمريکا و دريافت سيگنال از طرف ظريف و بعضي از چهره هاي اصلاح طلب همچون علي مطهري به دنبال مذاکره دوباره و پاي ميز رفتن براي برجام ۲ با ايجاد دو قطبي ترس و اميد در ميان مردم و اقشار مختلف جامعه مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از جهانبين نيوز؛  در فضاي رسانه اي شاهد صحبت هايي از سوي بعضي از سياستمداران داخلي و همين رسانه هاي خارجي هستيم با رويکرد دو قطبي سازي هايي که در آينده کشور موثر هستند، با بررسي روند عملکرد جريان رسانه اي غرب و همچنين بعضي سياسيون داخلي با راي آوردن بايدن در انتخابات آمريکا و دريافت سيگنال از طرف ظريف و بعضي از چهره هاي اصلاح طلب همچون علي مطهري به دنبال مذاکره دوباره و پاي ميز رفتن براي برجام ۲ با ايجاد دو قطبي ترس و اميد در ميان مردم و اقشار مختلف جامعه مي خواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند.

بازي رسانه اي به سمتي پيش مي رود که اگر در انتخابات رياست جمهوري سال آينده دولتي در ايران همسو و رفيق با دولت جديد آمريکا روي کار نيايد احتمال جنگ و عدم سازش تحريم هاي جديد و بيشتر وجود دارد.
حال اين چند دو قطبي را بررسي مي کنيم .

دو قطبي جنگ و صلح 

در دو قطبي جنگ و صلح با جريان رسانه اي به دنبال ارسال اخباري در خصوص اعزام هواپيماهاي جنگي و ناوهاي جنگي به کشورهاي همسايه و خليج فارس هستند تا به اين شکل القا کنند که ما آمادگي کامل حمله نظامي به ايران داريم و برنامه ريزي کرده ايم و اگر به توافق جديد دست پيدا نکنيم جنگ را آغاز خواهيم کرد که مي بايست بدانيم که آمريکا به هيچ وجه به خاطر منافع خود وارد جنگ با ايران نمي شود.

دو قطبي مذاکره يا مقابله

 در اين دو قطبي بعضي از سياسيون داخلي هم، همبازي رسانه هاي بيگانه هستند اينگونه القا مي کنند که اگر مذاکره نکنيم بازهم بايد با آمريکا مقابله کرد و جايگاهي در جهان نداريم و ساير کشورها هم در مقابله با ايران مي پردازند.

اين دو قطبي دليل ارتباط نزديک و مراوده بسيار زياد با کشورهاي مختلف در جهان شکست خورده مي باشد.

دو قطبي سپاه و مردم 

با القا جريان رسانه اي که حضور سپاه قدس درکشورهاي همسايه باعث تحريم ها شده و سپاه را به عنوان تروريسم بين المللي مي دانند و اگر سپاه قدس از اين کشورها خارج نشود و موشک هاي خود را تحويل ندهد وضعيت معيشت و اقتصاد مردم روز به روز ضعيف تر مي شود که اين دو مسئله اينگونه بايد بررسي گردد که اگر سپاه و موشک ها نبود امنيتي در کار نبود تا معيشتي براي مردم تامين شود.

دو قطبي رهبري_ مردم 

در جريان رسانه اي غرب ، رهبري را به عنوان مسئول بسياري از کارهاي ضعيف دولت نشانه رفته اند و مي خواهند مردم  را مقابل رهبري قرار دهند و اين در حالي است که رهبري در تمام جهات به دنبال منافع مردم و جمهوري اسلامي است و غير از اين نبوده و تمام مشکلات به خود دولتي ها و موضع گيري هاي غربي آمريکا مي باشد.

دو قطبي ترور و امنيت 

با ترور شهيد فخري زاده در رسانه هاي يگانه اينگونه جريان سازي مي کنند که اسرائيل و آمريکا تسلط و آگاهي زيادي از دستگاه هاي امنيتي کشور دارند و هر موقع اراده کنند مي توانند به هر نقطه از ايران آسيب برسانند و مردم را نسبت به امنيت کشور نا اميد و دلسرد کنند.
اين در حاليست که ترور شهيد فخري زاده هرچند ناراحت کننده است اما در معاملات نظامي ترسوترين روش ترور شخصيت است و از طرف تمامي مجامع بين المللي هم محکوم مي شود و حتي بعضي از کشورها غربي خود را از دست داشتن در اين ترور به خاطر عواقب و انتقام کشورمان مبرا کرده اند.

حال با اين دو قطبي هاي رسانه اي مي بايست بصيرت خود را در خصوص جريانات رسانه اي افزايش داده و در دام  و بازي اين جريانات مشترک نکنيم.

به قلم ؛ ياسر بياني 

انتهاي پيام /
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg