کد مطلب: 204701
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري؛
مدارس چهارمحال و بختياري در نوروز 1400 ميزبان هيچ مسافري نيستند
تاریخ انتشار : 1399/12/13 11:04:25
نمایش : 935
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: برابر با اعلام وزارت آموزش و پرورش در نوروز 1400 نيز هيچ مدرسه‌اي در چهارمحال و بختياري براي اسکان مسافران و گردشگران اختصاص نخواهد يافت.
به گزارش هفت چشمه، فرحناز قائداميني مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: تا پيش از شيوع بيماري کرونا آموزش و پرورش در کنار ساير ارگان‌هاي ذي‌ربط با در اختيار قرار دادن مدارس جهت اسکان نوروزي به استقبال ايام عيد و گردشگران و مسافران مي‌رفت.

وي ادامه داد: اما با شيوع بيماري کرونا در سال‌هاي گذشته و همچنين شرايط ويژه و خطرناکي که هم‌اينک به‌واسطه شيوع کروناي انگليسي با آن مواجه هستيم اسکان مسافر در مدارس امکان‌پذير نيست.

قائداميني خاطرنشان کرد: برابر با اعلام وزارت آموزش و پرورش در نوروز 1400 نيز هيچ مدرسه‌اي در چهارمحال و بختياري براي اسکان مسافران و گردشگران اختصاص نخواهد يافت.

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري در ادامه در خصوص وضعيت مدارس و همچنين نحوه برگزاري امتحانات پايان سال دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: وضعيت مدارس و امتحانات کاملاً بستگي به روند بيماري کرونا دارد.

وي اضافه کرد: بايد منتظر بمانيم و ببينيم وضعيت شيوع بيماري کرونا در کشور و استان چهارمحال و بختياري چگونه است سپس براي افزايش ميزان حضور دانش‌آموزان در مدارس بعد از تعطيلات عيد نوروز تصميم‌گيري شود.

انتهاي پيام/1031ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg